قائم مقام مدیرعامل گروه سایپا در امور خدمات پس از فروش از افزایش مطلوب رضایت مشتریان در طرح خدمات امدادی نوروز امسال خبر داد.
به گزارش کسب وکار نیوز به نقل از سایپا نیوز؛ اردشیر امینی اظهار کرد: در حوزه سنجش نظرات امدادخواهان، میزان رضایت تمام دریافت کنندگان خدمات امدادی مورد سنجش و ارزیابی قرار گرفت که در نتیجه آن، شاخصهای میزان رضایت از زمان و کیفیت امداد رسانی نسبت به سال گذشته روند افزایشی مطلوبی داشته است. امینی گفت: در طرح امداد نوروزی امسال، هیچ موردی مبنی بر ایراد فراگیر در محصولات گروه سایپا وجود نداشت که نشان دهنده افزایش سطح کیفی قطعات و محصولات است. مدیرعامل سایپایدک در ادامه ضمن تشکر از تلاشهای تمام دست اندرکاران اجرای طرح امداد نوروزی گروه سایپا، یادآور شد: بر اساس اعلام منابع رسمی، با وجود افزایش ۱۵ درصدی سفرهای نوروزی، تقاضا برای دریافت خدمات امدادی در مقایسه با سال گذشته افزایش معناداری نداشته است. اجرای طرح خدمات و بازدید پیش از سفر، تأمین به موقع قطعات در شبکه نمایندگیها و عاملیتها، استفاده از سیستمهای ارتباطی آنلاین، اطلاع رسانیهای هدف دار به مشتریان در خصوص رعایت قوانین و مقررات رانندگی و نکات فنی، توجه مردم به رعایت قوانین و تلاشهای پلیس راهور از جمله موارد مؤثر در عدم افزایش درخواست عملیات امدادی بوده است.
به گزارش کسب وکار نیوز به نقل از سایپا نیوز؛ اردشیر امینی اظهار کرد: در حوزه سنجش نظرات امدادخواهان، میزان رضایت تمام دریافت کنندگان خدمات امدادی مورد سنجش و ارزیابی قرار گرفت که در نتیجه آن، شاخصهای میزان رضایت از زمان و کیفیت امداد رسانی نسبت به سال گذشته روند افزایشی مطلوبی داشته است. امینی گفت: در طرح امداد نوروزی امسال، هیچ موردی مبنی بر ایراد فراگیر در محصولات گروه سایپا وجود نداشت که نشان دهنده افزایش سطح کیفی قطعات و محصولات است. مدیرعامل سایپایدک در ادامه ضمن تشکر از تلاشهای تمام دست اندرکاران اجرای طرح امداد نوروزی گروه سایپا، یادآور شد: بر اساس اعلام منابع رسمی، با وجود افزایش ۱۵ درصدی سفرهای نوروزی، تقاضا برای دریافت خدمات امدادی در مقایسه با سال گذشته افزایش معناداری نداشته است. اجرای طرح خدمات و بازدید پیش از سفر، تأمین به موقع قطعات در شبکه نمایندگیها و عاملیتها، استفاده از سیستمهای ارتباطی آنلاین، اطلاع رسانیهای هدف دار به مشتریان در خصوص رعایت قوانین و مقررات رانندگی و نکات فنی، توجه مردم به رعایت قوانین و تلاشهای پلیس راهور از جمله موارد مؤثر در عدم افزایش درخواست عملیات امدادی بوده است.
قائم مقام مدیرعامل گروه سایپا تاکید کرد: در طول اجرای طرح، گروههای ارزیابی، کنترل و نظارت بر اجرای طرح به صورت محسوس و نامحسوس عملکرد امدادگران و شبکه نمایندگیها را مورد پایش قرار دادند و شناخت و برطرف کردن نقاط قابل بهبود در حین اجرای طرح مورد توجه قرار گرفت.
امینی گفت: در تعطیلات نوروز امسال، پذیرش خودرو در نمایندگیهای سایپا در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با کاهش ۳۸ درصدی روبرو بود که نشاندهنده توجه گروه سایپا به افزایش کیفیت محصولات است. همچنین درخواست ارائه خدمات به خودروهای تحت پوشش گارانتی با ۱۶ درصد کاهش مواجه بود.
مدیرعامل سایپایدک از زحمات شبکه نمایندگیها، امدادگران و انجمنهای صنفی نمایندگیها در اجرای موفق طرح امداد نوروزی گروه سایپا قدردانی کرد.