صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / رونمایی از نمایشگر ۸۸ اینچی OLED 8K با اسپیکر داخلی
رونمایی از نمایشگر ۸۸ اینچی OLED 8K با اسپیکر داخلی

نمایشگاه CES ۲۰۱۹

رونمایی از نمایشگر ۸۸ اینچی OLED 8K با اسپیکر داخلی

رونمایی از یک تلویزیون اولد(OLED) ۸۸ اینچی با قابلیت تصویر نمایش با کیفیت ۸K نشان می‌دهد غول فناوری کره‌ای امسال هم در نمایشگاه محصولات فناوری CES حضور پررنگی دارد.

تلویزیون ال جی

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از انگجت، شرکت ال‌جی باز هم در آغاز نمایشگاه CES چشم‌ها را به خود خیره کرده است. این شرکت در اولین روز شروع نمایشگاه CES ۲۰۱۹ اقدام به رونمایی از دو تلویزیون جدید خود کرد.

انگار نمایشگاه CES بدون رونمایی از تلویزیون‌های عجیب و غریب ال‌جی نمایشگاه نمی‌شود. این شرکت امسال هم به این رویه خود ادامه داده است.

برای شروع، شاهد ارتقای چشمگیر تکنولوژی صفحه نمایش Crystal Sound هستیم که در سال ۲۰۱۷ معرفی شده بود. نسخه جدید یک نمایشگر ۸۸ اینچی با صفحه نمایش OLED و کیفیت نمایش ۸K است که دارای پنل تولید صدای ۳.۲.۲ کانال دالبی اتمز(Dolby Atmos) در خود است.

بنابراین با وجود این تلویزیون، شما نه تنها شاهد نمایش تصاویر با وضوح بسیار بالا خواهید بود، بلکه دیگر نیازی به خرید سینماهای خانگی برای دریافت صدای خوب نیز نیست.

این شرکت همچنین یک تلویزیون دیگر برای طرفداران نمایش‌های سریع معرفی کرد. صفحه نمایش ۶۵ اینچی اولد با کیفیت نمایش ۸K و قابلیت سریع‌ترین پاسخ تصویر در حد ۳.۵ میلی‌ثانیه رونمایی شد.

ال‌جی این تلویزیون را برای فیلم‌های اکشن و تصاویر ورزشی ایده آل می‌داند، اگر چه باید برای بازی نیز ایده آل باشد.

همچنین چند نوآوری جالب دیگر در انتظار رونمایی هستند. از جمله آنها می‌توان به یک OLED شفاف ۱۲.۳ اینچی، صفحه نمایش ۲۷ اینچی Neo Art که به شما یک مانیتور قابل حمل با پشتیبانی از درگاه USB-C می‌دهد، نمایشگر Oxide ۲۷ اینچی با کیفیت ۴K و فقط ۰.۱۱ اینچ ضخامت از همه طرف و صفحه نمایش ۱۳.۳ اینچی ۴K که برای لپ‌تاپ‌های با مصرف برق ۲.۸ وات ایده آل است، اشاره کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سامانه ملی املاک و اسکان تکمیل می شود/هوشمندسازی شناسایی خانه های خالی/اخذ ۱۵۰ میلیارد تومان مالیات از خانه‌های خالی

شایلی قرائی به گزارش کسب و کار نیوز ، وی با بیان اینکه تا کنون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.