این نمایشگاه با حضور و مشارکت بیش از یک صد شرکت و غرفهدار و با هدف توسعه کسب و کارها در راستای اقتصاد مقاومتی ، معرفی خدمات نوین مدیریتی، آشنایی با فرانچایز برای مدیران و سرمایهگذاران و توسعه استارتآپها در فضای بالغ بر سه هزار متر مربع در محل نمایشگاه بینالمللی برپا شده است.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، دومین نمایشگاه توسعه کسب و کار و فرانچایز با همکاری و حمایت وزارت صمت، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان مدیریتی صنعتی و دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران، خانه صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف ایران ، بنیاد فرهنگی اصناف انجمن فران چایز برگزار شده است.
این رویداد به دلیل ایجاد فضای مناسب برای ارائه محصولات و خدمات شرکتکنندگان به بازار بزرگ و نوظهور فرانچایز ایران، توسعه ارتباطات و ملاقاتهای موثر با افراد کلیدی و تصمیمگیرنده داخلی و بینالمللی و آشنایی با آخرین دستاوردها و رویکردهای این صنعت مهم جهانی حائز اهمیت است.
دومین نمایشگاه توسعه کسب و کار و فرانچایز از امروز تا پانزدهم دی ماه هر روز از ساعت ۹ تا ۵ در محل دائمی نمایشگاهی بینالمللی آماده بازدید علاقهمندان است.
دومین نمایشگاه بینالمللی توسعه کسب و کار برگزار شد
دومین نمایشگاه توسعه کسب و کار و فرانچایز در سه حوزه خدمات مدیریتی، خدمات فرانچایز، استارتآپهای مدیریتی و مشارکت دهها شرکت خارجی در محل دائمی نمایشگاه بینالمللی آغاز به کار کرد.