صفحه اصلی / اجتماعی / جامعه و شهری / هم‌رکابی نمادین مدیران حمل و نقل شهری کشور در بوستان لاله تهران
هم‌رکابی نمادین مدیران حمل و نقل شهری کشور در بوستان لاله تهران

به مناسبت روز ملی حمل و نقل انجام شد،

هم‌رکابی نمادین مدیران حمل و نقل شهری کشور در بوستان لاله تهران

همزمان با همایش روز ملی حمل و نقل که امروز( ۲۶ اذر )در وزارت کشور برگزار شد، مراسم هم‌رکابی نمادین رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و یکصد نفر از مدیران حوزه حمل و نقل عمومی شهری حاضر در همایش از وزارت کشور تا بوستان لاله تهران انجام شد.

جمالی نژاد

به گزارش کسب و کار نیوز، دکتر مهدی جمالی نژاد در پایان مراسم هم‌رکابی نمادین با اشاره به ضرورت چنین جریان سازی‌هایی در حوزه حمل و نقل شهری گفت: با توجه به ارتباط کاری ۱۲۷۴ شهرداری و بیش از ۳۷ هزار دهیاری با سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور این قطعا شروع یک آغاز جدید است.

رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با تاکید براینکه تلاش این سازمان در کلانشهرها و شهرهای بزرگ تبدیل شهر «خودرو محور» به «انسان محور» است، گفت: تلاش می‌کنیم گفتمان شهر انسان محور را به شهرهای کوچک نیز تسری دهیم.

وی افزود: شهرداری‌ها در شهرهای بزرگ با توجه به انتظارات شهروندان باید بطور جدی به تحقق حمل و نقل سبز و پیاده محوری ورود کنند.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، جمالی نژاد ابرازامیدواری کرد چنین مراسمی که مدیران در آن حضور دارند با توجه به تاثیر آن بر افکارعمومی در دستور کار شهرداریها و شوراها  قرار گیرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

نامه‌نگاری آقای وزیر برای کاهش صف «وام ازدواج»/ ازدواج سالانه۱۰ درصد افراد در «سن ازدواج»

به گزارش کسب و کار نیوز ،سینا کلهر در نشستی خبری همزمان با روز ازدواج، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.