صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / درگیری‌ بین شورشیان مورد حمایت ترکیه و یگان‌های مدافع خلق کرد در حومه حلب
درگیری‌ بین شورشیان مورد حمایت ترکیه و یگان‌های مدافع خلق کرد در حومه حلب

درگیری‌ بین شورشیان مورد حمایت ترکیه و یگان‌های مدافع خلق کرد در حومه حلب

درگیری‌هایی میان گروه‌های مخالف سوریه و یگان‌های مدافع خلق کرد در حومه شرقی حلب رخ داد.

شورشیان ارتش آزاد سوریه

به گزارش کسب و کار نیوز، فرمانده نظامی نیروهای سپر فرات وابسته به ارتش آزاد سوریه که مورد حمایت ترکیه هستند، گفت، گروهی از نیروهای یگان‌های مدافع خلق کرد به یکی از پایگاه‌های الجبهه الشامیه در حومه شرقی حلب حمله کردند و در اثر آن فرمانده “جمعیت ساکنان دیرالزور” وابسته به تیپ سه و دو تن از نیروهای این تیپ کشته شدند.

وی تاکید کرد، نیروهای سپر فرات تجهیزات نظامی به دو روستا در حومه شرقی حلب منتقل کردند و درگیری‌های خشونت‌آمیزی میان این نیروها و نیروهای یگان‌های مدافع خلق کرد روی داد که تلاش داشتند به این دو روستا نفوذ کنند و گروهی از نیروهای یگان‌های مدافع خلق هنگام فرار به سمت شهر منبج به اسارت درآمدند.

فرمانده نظامی مذکور گفت، حمله نیروهای یگان‌های مدافع خلق به روستاها و پایگاه‌های تحت کنترل نیروهای سپر فرات در آینده پیامدهایی برای یگان مدافع خلق خواهد داشت و مناطقشان در منبج هدف نیروهای سپر فرات قرار خواهد گرفت.

نیروهای سوریه دموکراتیک بر منبج و حومه جنوب شرقی آن، ارتش آزاد سوریه بر حومه شمال و غرب منبج و حومه شرقی حلب و نیروهای دولتی بر شهر تادف در غرب منبج کنترل دارند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آغاز به کار اجلاس رسمی بانک توسعه اسلامی در ریاض با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی/مذاکره برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی

به گزارش کسب و کار نیوز ، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.