صفحه اصلی / استان ها / کردستان / ایران مدیکال جامع‌ترین رسانه‌ متخصصان ایرانی است
ایران مدیکال جامع‌ترین رسانه‌ متخصصان ایرانی است

قائم مقام پروژه مدیکال در استان کردستان:

ایران مدیکال جامع‌ترین رسانه‌ متخصصان ایرانی است

‌قائم مقام پروژه مدیکال در استان کردستان، گفت: ایران مدیکال جامع ترین رسانه معرفی مراکز درمانی، کلینیک‌ها و متخصصان ایرانی است که به صورت کاملا تخصصی در معرض دید مخاطبان قرار می‌گیرد.

دکترطاها شریف زاده

‌به گزارش کسب و کار نیوز، دکترطاها شریف زاده شامگاه چهارشنبه ( ۳۰ آبان ماه) در سی و هفتمین نشست کمیسیون گردشگری، اقتصاد ورزش و اقتصاد، هنر اتاق سنندج که در محل سالن کنفرانس مرکز سنجش مهارت و صلاحیت حرفه‌ای استان کردستان، برگزار شد، با اشاره به گسترش صنعت گردشگری به ویژه گردشگری سلامت، اظهار کرد: ابزار هویت ملی و افزایش سرمایه اجتماعی، ایجاد فرصت‌های شغلی متنوع، در آمدزایی مستقیم، غیر مستقیم، کاهش فقر و گسترش عدالت اجتماعی رفاه از عوامل گسترش گردشگری سلامت است.

وی تصریح کرد: گرشگری سلامت پس از نفت، خودروسازی و IT  چهارمین و حتی در برخی آمارها سومین صنعت درآمد ساز دنیا است.

 قائم مقام پروژه مدیکال در استان کردستان، بیان کرد: صنعت گردشگری سلامت در جهان صنعتی با رشد انفجاری بوده که درآمدی بالغ بر ۱۵۰ میلیارد دلار در سطح جهانی تولید می‌کند.

شریف زاده با اشاره به اینکه سهم ایران از گردشگری کمتر از نیم درصد است، عنوان کرد: کشور ایران در منطقه پایین‌تر از کشورهایی چون لبنان، بحرین، عربستان، کویت، ترکیه، قطر و امارات قرار دارد، این در حالی است که براساس اسناد بالا دستی چون اقتصاد مقاومتی و سند چشم انداز باید در رتبه برتر منطقه قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه رتبه ایران در گردشگری سلامت در دنیا ۴۱ است، ذکر کرد: این فاصله معنادار و قابل تحلیل میان رتبه پزشکی و رتبه گردشگری سلامت یک زنگ خطر و نشانگر عدم موفقیت ما در معرفی پتانسیل‌های عظیم کشورمان به مخاطب خارجی است.

مدیر عامل قائم مقام پروژه مدیکال در استان کردستان، گفت: عدم معرفی و بازاریابی حرفه‌ای، حضور دلالان و سودجویان و عدم رعایت اخلاق حرفه ای و استانداردهای شغلی در برخی مراکز درمانی، از عوامل عدم شأن، جایگاه و ظرفیت های پزشکی ایران است.

شریف زاده افزود: ایران مدیکال جامع ترین رسانه ی معرفی مراکز درمانی، کلینیک ها و متخصصان ایرانی است که به صورت کاملا تخصصی در معرض دید مخاطبان قرار می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: استان کردستان دارای پتانسیل‌های رقابتی جدی در عرصه گردشگری سلامت بوده، از جمله مرز مشترک با اقلیم کردستان، قرابت فرهنگی مذهبی و ظرفیت‌های متنوع مراکز درمانی است.

مدیرعامل قائم مقام پروژه مدیکال در استان کردستان، در پایان یاد آور شد: تیم ایران مدیکال با تمام توانمندی های خویش در خدمت ارتقاء سهم استان کردستان در عرصه گردشگری سلامت است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مرغ‌

تست اعتیاد مرغ‌های کردستان منفی اعلام شد

به گزارش کسب وکار نیوز به نقل از ایسنا, مجتبی ورمقانی با تکذیب خبر خوراندن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.