سه شنبه , ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / پیش بینی کاهش تقاضای نفت در سال ۲۰۱۸

پیش بینی کاهش تقاضای نفت در سال ۲۰۱۸

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا, اداره اطلاعات انرژی آمریکا در تازه ترین پیش بینی ماهانه خود نوشت: تحلیلگران برجسته انرژی تخمین خود از رشد تقاضا برای نفت را به میزان ۴۰ هزار بشکه در روز برای سال ۲۰۱۸ کاهش دادند.
با این حال طبق این گزارش میزان رشد تقاضای نفت در روزهای باقی مانده سال ۲۰۱۷ با ۸۰ هزار بشکه در روز به یک میلیون و ۳۹۰ هزار بشکه خواهد رسید که نویدبخش روز‌هایی پر جنب و جوش در بازار انرژی طی ماه‌های آینده خواهد بود.
در این گزارش آمده است که: اداره اطلاعات انرژی آمریکا تولید نفت خام آمریکا در ماه نوامبر را به طور میانگین روزانه ۹ میلیون و ۷۰۰ هزار بشکه یعنی ۳۶۰ هزار بشکه بالاتر از ماه اکتبر اعلام کرده است. بیشتر این افزایش از نفت تولید خلیج مکزیک بوده که تولید به میزان ۲۹۰ هزار بشکه بیش از ماه اکتبر گزارش شده است. تأسیسات تولید این منطقه پس از طوفان Nate بسته شده بود که در ماه اکتبر دوباره بازگشایی شد و فعالیت‌های خود را از سر گرفت.
طی ۱۱ ماه نخست سال ۲۰۱۷، تولید زغال سنگ نیز ۸ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش نشان می‌دهد. همچنین انرژی‌های خورشیدی و بادی نیز سهم بیشتری از بازار انرژی را از آن خود کرده‌اند.

همچنین مطالعه کنید:

انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی

به گزارش کسب و کار نیوز ، بر اساس آمار منتشر شده از سوی سازمان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.