صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / روزنامه کره‌شمالی تاکتیک فشار حداکثری آمریکا را قرون وسطایی خواند
روزنامه کره‌شمالی تاکتیک فشار حداکثری آمریکا را قرون وسطایی خواند

روزنامه کره‌شمالی تاکتیک فشار حداکثری آمریکا را قرون وسطایی خواند

یکی از روزنامه‌های تبلیغاتی کره شمالی امروز (دوشنبه) تاکتیک فشار حداکثری آمریکا علیه پیونگ یانگ را برای وادار کردن این کشور در خلع سلاح اتمی مورد انتقاد قرار داده و آن را یک تاکتیک قرون وسطایی توصیف کرد که در مورد کره شمالی کارایی ندارد.

رژه 2018 کره شمالی

به گزارش کسب و کار نیوز، روزنامه DPRK Today چاپ کره شمالی در مقاله‌ای نوشت:‌ آمریکا مفاد توافق با کره شمالی در جریان نشست سنگاپور را فراموش کرده و حالا به دنبال فشار حداکثری برای دستیابی به خلع سلاح اتمی شبه جزیره کره است. آمریکا در حال حاضر تلاش می‌کند تا سیستم نظارتی خود را بر فعالیت‌های نظامی و رزمایش‌هایش با ژاپن با حضور ناوهای اتمی و جنگنده‌های استراتژیک در اطراف شبه جزیره کره تشدید کند و این اقدامی برای اعمال فشار بیشتر بر کره شمالی است.

در ادامه این سرمقاله آمده است:‌ این اقدامات از سوی آمریکا مربوط به قرون وسطی و تاکتیک‌های دوران بربرهاست که به عنوان اهرم زور و فشار استفاده می‌کردند اما برای کره شمالی چنین چیزی کارایی ندارد. آمریکا باید بداند که چنین فرمول غیرمنطقی بر ما اثر نمی‌کند.

این روزنامه همچنین تاکید کرد که کره شمالی به این جهت از مذاکرات بیرون آمده که فشارهای خارجی غیرقابل تحمل وجود داشته است: “آمریکا دیگر قابل اعتماد نیست و صلح را تضعیف می‌کند.”

در همین حال، وبسایت تبلیغاتی برون مرزی Uriminzokkiri کره شمالی نیز کره جنوبی را بابت خرید تسلیحات از آمریکا و برگزاری مانورهای نظامی با این کشور مورد انتقاد قرار داده و آن را خطرناک خواند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آغاز به کار اجلاس رسمی بانک توسعه اسلامی در ریاض با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی/مذاکره برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی

به گزارش کسب و کار نیوز ، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.