صفحه اصلی / نخستین همایش «مدیران آینده صنعت برق کشور» در تهران برگزار می شود

نخستین همایش «مدیران آینده صنعت برق کشور» در تهران برگزار می شود

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو(پاون)؛ دکتر «خاکی» رییس موسسه تحقیقات و آموزش مدیریت وزارت نیرو در این زمینه گفت: در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری، برنامه های دولت دوازدهم و تاکیدات رییس جمهور در خصوص «تربیت مدیران متعهد و جوان برای آینده کشور و با هدف ارتقای بهره وری در دستگاه های اجرایی و ایجاد زمینه مناسب برای افزایش رشد اقتصادی و توسعه اشتغال»، وزارت نیرو با برنامه ریزی منسجم و هدفمند، تربیت مدیران آینده را از ابتدای دولت دوازدهم با سرعت بیشتری در دستور کار خود قرار داده است.
وی افزود: در اجرای این اقدام مهم با همکاری شرکت توانیر که در این حوزه در سطح کشور پیشرو و سرآمد است. با تحلیل ارزیابی های حاصل از کانون ارزیابی و بر مبنای مدل شایستگی تدوین شده، نسبت به شناسایی حدود ۱۰۰۰ نفر از نیروهای علاقمند و توانمند در حوزه مدیریتی اقدام شد.
دکتر خاکی ادامه داد: با انجام تقسیم بندی های مناسب در گروههای مختلف این افراد از اواخر تیرماه گذشته در موسسه تحقیقات و آموزش مدیریت در مسیر اجرای برنامه های پرورش و توسعه ای مدیریت قرار گرفته اند.
رییس موسسه تحقیقات و آموزش مدیریت وزارت نیرو همچنین گفت: اینک به مناسبت این حرکت مهم و به منظور ایجاد انگیزه و تکمیل دانش کشوری این مدیران «نخستین همایش مدیران آینده صنعت برق کشور» با اهداف یادشده در هفته اول مهرماه برگزار می شود.

همچنین مطالعه کنید:

سامانه ملی املاک و اسکان تکمیل می شود/هوشمندسازی شناسایی خانه های خالی/اخذ ۱۵۰ میلیارد تومان مالیات از خانه‌های خالی

شایلی قرائی به گزارش کسب و کار نیوز ، وی با بیان اینکه تا کنون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.