صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / تسلط ارتش سوریه بر مرز اداری حومه شرقی سویداء/انهدام مخفیگاه‌های تروریست‌ها در حومه شمالی حماه
تسلط ارتش سوریه بر مرز اداری حومه شرقی سویداء/انهدام مخفیگاه‌های تروریست‌ها در حومه شمالی حماه

تسلط ارتش سوریه بر مرز اداری حومه شرقی سویداء/انهدام مخفیگاه‌های تروریست‌ها در حومه شمالی حماه

یگان‌های ارتش و نیروهای مسلح سوریه با همکاری نیروهای هم‌پیمان دامنه سیطره خود در صحرای شرقی سویدا را گسترش دادند و با تروریست‌های داعش درگیر شدند.

ارتش سوریه

به گزارش کسب و کار نیوز، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، یگان‌های ارتش و نیروهای مسلح در تعقیب تروریست‌های باقیمانده داعش در عمق صحرا پیش رفتند و بر مرز اداری حومه شرقی سویدا به طور کامل مسلط شدند و تعدادی از تروریست‌ها را به هلاکت رساندند. یگان‌های ارتش با ادامه عملیات خود ضد تجمعات گروه تروریستی به سوی مرز اداری حومه دمشق پس از تسلط خود بر «تل منط الحصان»، اماکن تجمعات تروریست‌ها را در تلول الصفا محاصره و همه خطوط امدادرسانی آنها با به سوی این منطقه را قطع کردند.

همچنین واحدهای مهندسی در ارتش به انجام عملیات پاکسازی مناطق آزاد شده در عمق صحرای سویدا و خنثی کردن مین‌ها و بسته‌های انفجاری به جا مانده از تروریست‌های گروه تکفیری داعش ادامه دادند.

از سوی دیگر، یگان‌های ارتش سوریه ضربات سهمگینی به مواضع تروریست‌های جبهه النصره و گروه‌های وابسته به آن در حومه شمالی حماه وارد کردند.

ارتش با یک موشک هدایت شونده یک خودوی تروریست‌ها را در جاده جسر الشغور – السرمانیه منهدم کرد و تمام تروریست‌ها سرنشینان این خودرو را به هلاکت رساندند.

توپخانه ارتش نیز ضربات سهمگینی به مواضع تحرک تروریست‌ها و مقرات گروه تروریستی “حزب ترکستانی” در اطراف شهرک زیزون و شهرک قلیدین در حومه شمالی غربی حماه وارد کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آغاز به کار اجلاس رسمی بانک توسعه اسلامی در ریاض با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی/مذاکره برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی

به گزارش کسب و کار نیوز ، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.