صفحه اصلی / استان ها / خراسان رضوی / فضای جامعه برای سودجویان ناامن شود
فضای جامعه برای سودجویان ناامن شود

فرماندار کاشمر:

فضای جامعه برای سودجویان ناامن شود

فرماندار کاشمر با تاکید بر ناامن شدن جامعه برای سودجویان و محتکران گفت: با متخلفین باید برخورد جدی شود.

حال و روز بازار در شب عید - تهران -

به گزارش کسب و کار نیوز، محمدعلی نبی‌پور ظهر امروز ۱۳ مردادماه در دومین جلسه ستاد تنظیم بازار که با ترکیب و حضور اعضای جدید در محل فرمانداری شهرستان کاشمر برگزار شد، با اشاره به نوسانات قیمت‌ها بر لزوم رصد لحظه‌ای بازار و قیمت‌ها توسط ستاد تنظیم بازار تاکید کرد.

وی ادامه داد: با نظارت جدی بر بازار و تشدید بازرسی‌ها با افرادی که با احتکار و انبار کردن کالاهای اساسی قصد سودجویی و برهم زدن امنیت بازار و آرامش جامعه را دارند باید برخورد جدی شود.

فرماندار کاشمر با بیان اینکه با اجرای گشت‌های مشترک بازرسی، فضا برای سودجویان ناامن شود، بیان کرد: جهادکشاورزی و اداره صنعت، معدن تجارت در خصوص تامین کالاهای اساسی و اقلام مورد نیاز مردم پیش‌بینی‌های لازم را انجام دهند تا با مشکلی در شهرستان مواجه نگردیم.

نبی‌پور همچنین گفت: مصوبات ستاد تنظیم بازار علاوه براینکه بعد نظارتی دارد باید جنبه حمایتی از بازار، کسبه و اصنافی که در جهت تامین نیازهای مردم تلاش می کنند داشته باشد.

وی افزود: باید از طریق نشریات و رسانه‌ها، میزان جرایم و نحوه برخورد قضایی با احتکار کالا و سودجویان اطلاع‌رسانی شود.

در ادامه رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کاشمر گفت: درخصوص قیمت‌ها و نوسانات قیمت کالاهای اساسی خاصه مرغ و روغن راهکارهای لازم جهت تامین این اقلام پیش بینی شده است.

جواد خزایی بیان کرد: در راستای حمایت از مصرف کننده و تنظیم بازار، مرغ طرح تنظیم بازار با قیمت ۶۸۵۰ تومان از روز پنجشنبه ۱۱ مردادماه در کاشمر در حال توزیع است.

وی ادامه داد: جهت رفاه حال همشهریان این طرح در سه نقطه از شهر کاشمر خیابان قایم، خرمشهر و چهارده مععصوم توزیع میشود.

تشدید بازرسی‌ها و شناسایی انبارها و مراکز نگهداری کالاهای اساسی با اجرای گشت‌های مشترک، نظارت بر امر مرغ فروشی‌ها و تامین به موقع اقلام اساسی، از مصوبات ستاد تنظیم بازار شهرستان بود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سفال و کاشی

مرمت ۱۰۰ قطعه سفال و کاشی زرین‌فام در سال ۹۸

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,مژگان موسی‌زاده با بیان این مطلب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.