صفحه اصلی / اقتصادی / بورس / شاخص بورس در یک قدمی ۱۲۴ هزار واحد
شاخص بورس در یک قدمی ۱۲۴ هزار واحد

شاخص بورس در یک قدمی ۱۲۴ هزار واحد

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه ۲۷۷۷واحد رشد و به ارتفاع ۱۲۳ هزار واحد صعود کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از تسنیم، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه ۲۷۷۷واحد رشد و به ارتفاع ۱۲۳ هزار واحد صعود کرد.
در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تعداد ۲ میلیارد و ۱۳۶میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۷۴۲میلیارد تومان در ۱۳۵هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۲۷۷۷واحدی در ارتفاع ۱۲۳هزار و ۹۵۱واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر مثبت بر رشد دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی صنایع پتروشیمی خلیج فارس، پتروشیمی پارس و سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین شد و در مقابل نمادهای معاملاتی معدنی و صنعتی چادرملو، ملی صنایع مس ایران و ارتباطات سیار ایران با افت خود مانع افزایش بیشتر شاخص بورس شدند.

شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روز مثبتی را پشت سر گذاشتند به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) ۸۱۴واحد، کل (هموزن) ۱۰۵واحد، قیمت (هموزن) ۷۴واحد، آزاد شناور ۲۳۵۶واحد و شاخص‌های‌ بازار اول و دوم به‌ترتیب ۱۶۸۶و ۷۲۴۸واحد رشد کردند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۹۵۸میلیون ورقه به‌ارزش ۳۲۰میلیارد تومان در ۹۲هزار نوبت، آیفکس ۳۴ واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۴۲۸واحد قرار گرفت.

همچنین مطالعه کنید:

فعالیت ۳ صندوق سرمایه‌گذاری چند بخشی در بازار سرمایه

به گزارش کسب و کار نیوز ، سیاوش پرویزی نژاد رئیس اداره امور صندوق‌های سرمایه‌گذاری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.