سه شنبه , ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / مستعدان‌برتر از شرکت مهندسین مشاور موننکو بازدید می‌کنند

مستعدان‌برتر از شرکت مهندسین مشاور موننکو بازدید می‌کنند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ معاونت فرهنگی بنیاد ملی نخبگان در ادامه برگزاری بازدیدهای تخصصی در جهت توانمندسازی مستعدان‌برتر، ارتقاء آشنایی آنان نسبت به پیشرفت‌های کشور و افزایش حس اعتماد‌به‌نفس در آنان و همچنین آگاهی اجتماع نخبگانی از نیازها و مسائل واقعی کشور، برنامه بازدید از  شرکت مهندسین مشاور موننکو را برگزار می‌کند.
شرکت مهندسین مشاور موننکو ایران در سال ۱۳۵۲ با سرمایه‌گذاری مشترک بین بخش‌خصوصی ایران و شرکت مهندسی مونترال از کشور کانادا تأسیس و فعالیت خود را با تمرکز در صنعت برق ایران آغاز کرد. در حال‌حاضر سهام‌داران عمده موننکو ایران شامل شرکت مپنا، شرکت AMEC انگلیس و شرکت مدیریت مهندسی و فناوری میر (متعلق به کارکنان) هستند.
شرکت موننـکو ایران با برخورداری از نیروی انسانی متخصص و مجرب و پشتوانه‌ی علمی و تجربی شناخته‌شده، با استفاده از ابزارها و سیستم‌های روز دنیا و استانداردهای بین‌المللی و تأکید بر اصل رضایت مشتری طـی سالیان دراز مبادرت به ارائـه خدمات مهندسـی برای توسعه بخش‌های صنعتـی کشور کرده و توانسته است سهم قابل‌ملاحظه‌ای در بازارهای داخلی کسب کند به نحوی که هم‌اکنون تنها شرکت مهندس مشاوره‌ای است که در بین ۴۰۰ شرکت‌ برتر ایران قرار دارد.
توسعه و بالندگی از طریق بازنگری اهداف، تدوین برنامه‌ها، اولویت‌بندی فعالیت‌ها و بهبود مستمر سرمشق موننکو ایران در ۴۰ سال گذشته بوده است. دستیابی به این اهداف، نیازمند ترویج فرهنگ تعالی، حفظ و بهبود ارزش‌ها و اصول اخلاقی شرکت و رعایت مسئولیت‌های اجتماعی است. تنوع و کیفیت خدمات در کنار پرسنل مجرب شرکت، ارایه خدمات مشاوره‌ای را در خارج از کشور امکان‌پذیر کرده و فرصت‌های مناسبی را جهت ارائه توانمندیهای متخصصین کشور در سایر کشورها پدید آورده است و می توان با افتخار بیان کرد که موننکو ایران هم‌اکنون در رتبه ۱۴۴ بین شرکتهای مهندس مشاور برتر جهان است.
لازم به ذکر است، برنامه بازدید از  شرکت مهندسین مشاور موننکو بیست‌وپنجم اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

همچنین مطالعه کنید:

انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی

به گزارش کسب و کار نیوز ، بر اساس آمار منتشر شده از سوی سازمان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.