سه شنبه , ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / اجتماعی / حوادث و انتظامی / نظارت پلیس بر کوره‌های آجرپزی/ پیگیری خروج سایت‌های زباله گردی از منطقه ۱۸

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ خبر داد

نظارت پلیس بر کوره‌های آجرپزی/ پیگیری خروج سایت‌های زباله گردی از منطقه ۱۸

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از برخورد با سایت‌های جمع آوری و ساماندهی کوره‌های آجرپزی در سطح منطقه ۱۸ شهرداری و حوزه استحفاظی این سرکلانتری خبر داد.

نمایی از کوره‌های آجرپزی سه‌راه بوتان(در منطقه 18 تهران) که مدت‌هاست خاموش شده‌اند.

سرهنگ منصور حمیدوند در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت کوره‌های آجرپزی در حوزه استحفاظی سرکلانتری پنجم پلیس پیشگیری تهران اظهارکرد: بخش کوچکی از این کوره‌های آجرپزی در حوزه استحفاظی ماست و مشکلاتی در مورد تملک آنها وجود دارد که شهرداری هم پیگیر آنهاست. 

وی ادامه داد: البته در این مورد بحث اخذ رضایت از مالکان هم وجود دارد و شهرداری پیگیر این است که برای تصرف موقعیت و تغییر کاربری آن اقدام کند. از طرفی دیگر هم با توجه به اینکه تعداد این کوره‌ها در منطقه ما کم است، تسلط خوبی در آنجا داریم و این محل ها تحت مهار و کنترل پلیس است.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ همچنین درباره هشدار فعالان اجتماعی در مورد زباله گردی و سوءاستفاده از کودکان در برخی سایت‌های جمع آوری زباله اظهارکرد: در این مساله به دنبال برخورد ریشه‌ای با این معضل و سوءاستفاده کنندگان هستیم و در همین راستا هماهنگی‌های خوبی نیز با شهرداری منطقه انجام شده است.

حمیدوند با بیان اینکه توفیقاتی هم در این زمینه حاصل شده است، گفت: به دنبال این هستیم که این محل‌ها جمع آوری شود و ان شاءالله برای اجرای طرح هایی نیز در آینده تصمیم گیری می‌شود. ما در این طرح‌ها با کودکان و افراد مشغول به کار کاری نداریم؛ بلکه با افرادی که چنین فضاهایی را غیرقانونی ایجاد کرده‌اند برخورد خواهد شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کاهش ۹.۵ درصدی سرقت در تهران/ ورود ۵۰ موتور سنگین به ناوگان پلیس برای دستگیری سارقان

به گزارش کسب و کار نیوز، سردار محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ در سومین جلسه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.