صفحه اصلی / ۱۳۳۶ میلیارد تومان پروانه بهره‌برداری جدید در سال ۹۵ صادر شد

۱۳۳۶ میلیارد تومان پروانه بهره‌برداری جدید در سال ۹۵ صادر شد

راضیه علیرضایی اظهار کرد: این در حالی است که در سال ۹۲ در استان ۳۰۰ میلیارد تومان پروانه بهره‌برداری صنعتی صادر شده است.
وی افزود: با افتتاح یک واحد فولاد در چند روز گذشته با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و دو واحد دیگر در سال ۹۶، حدود ۳۰۰۰ میلیارد تومان پروانه بهره‌برداری صنعتی صادر می‌شود که به معنی کار ۱۰ برابری نسبت به سال ۹۲ است.
علیرضایی با اشاره به اهمیت پرداختن به موضوع ایمنی و بهداشت در واحدهای صنعتی تصریح کرد: موضوعات ایمنی کار، بهداشت کار و سلامت کار را باید به عنوان یک مسئولیت اجتماعی به هم متصل نموده و استفاده کنیم. آمار نشان می‌دهد که بیشترین حوادث واحدهای صنعتی و حوادث کار اکثرا در مدیریت‌هایی اتفاق می‌افتد که مدیران نگاه چندجانبه‌گرایی نداشتند و کارکنان نتوانسته‌اند متصل با مدیریت کار کنند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: اطلاعات مربوط به حوادث و مشکلاتی که در حوزه تولید به وجود می‌آید روی پرتال سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی به عنوان درس‌آموزی از حوادث اعلام می‌شود و سعی می‌کنیم به واحدهایی که مشکلی از این جهت دارند تذکر بدهیم و در واحدهای صنعتی، استانداردهایی که ضوابط بهداشتی و ایمنی ایجاب می‌کند را الزامی کنیم.

همچنین مطالعه کنید:

تدبیرهای کوتاه‌مدت در دستور کار سازمان بورس/ صندوق توسعه بازار سرمایه با اوراق تبعی تقویت می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز ، محمود گودرزی، شب گذشته در جلسه انتشار اوراق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.