به گزارش کسب و کار نیوز، مرکز تماسها یا Help Desk این سازمان با همراهی معاونت حمل و نقل شهرداری تهران از زمان راهاندازی طرح ترافیک جدید، بخشی اختصاصی برای پاسخگویی به تماسهای شهروندان و رفع مشکلات و دریافت پیشنهاد و انتقادات آنها راهاندازی کرده است.
سازمان فاوای شهرداری تهران بلافاصله پس از راهاندازی طرح ترافیک جدید به جانمایی و استقرار کارشناسان این تیم پشتیبانی در ساختمانی مجزا از ساختمان اصلی سازمان و تأمین نیروی انسانی و تجهیزات آن پرداخت. تیم پشتیبانی مستقر در مرکز تماس، تلفیقی از کارشناسان سازمان فاوا و معاونت حمل و نقل و ترافیک و به ویژه شرکت مترو و سازمان پایانهها هستند.
پلهای ارتباطی شهروندان با سازمان فناوری شهرداری تهران شامل تماس با ۱۳۷ داخلی ۵، ثبت «تیکت» یا متن درخواست در قسمت پشتیبانی سامانه تهران من و ارسال ایمیل است. همچنین کاربران دفاتر خدمات الکترونیک شهر نیز از طریق ثبت CTS با سازمان در ارتباط هستند.
این مرکز بهطور میانگین در روزهای کاری به ۲۵۰۰ تماس و در روزهای غیرکاری به ۶۰۰ تماس پاسخ داده است. همچنین تاکنون بیش از ۱۰هزار تیکت از سوی شهروندان در سامانه ثبت شده است و نیز بالغ بر ۷۰۰۰ ایمیل دریافت شده که تمامی آن بهروز پاسخ داده میشود که با احتساب تماس های تلفنی آماری حدود ۱۶۰ هزار پاسخگویی را شامل می شود.
همچنین درصد تماسهای بدون پاسخ در حال حاضر به کمتر از ۲درصد رسیده است. این آمار به دلیل اختلالات سیستمی و مخابراتی در ابتدای راهاندازی مرکز تماس ۳ الی ۴ برابر میزان فعلی بود.
بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان فاوای شهرداری تهران، قابل ذکر است شهروندان در برقراری ارتباط با سازمان فاوای شهرداری تهران انتقادات و پیشنهادهای خود را نیز به شهرداری منتقل کردهاند که شامل مواردی همچون امکان ارتباط تماس از شهرستان به ۱۳۷ تهران، پرداخت عوارض نوسازی و پسماند برای املاک داخل طرح (مستأجرین)، ارائه تمهیدات برای افرادی که محل کارشان واقع در طرح ترافیک است (کارمندان دولتی)، تمدید طرح ارشادی (شارژ حساب و عدم نیاز به رزرو)، امکان عودت روزانه، تسهیل استرداد وجه (افزایش دفاتر و تسهیل در تکمیل فرم) و امکان ارائه سند معتبر مالی بابت تردد خودروها و… بوده است.
انتهای پیام