صفحه اصلی / فرهنگی / سینما تئاتر تلویزیون / مدیران جشنواره فیلم مقاومت حکم گرفتند
مدیران جشنواره فیلم مقاومت حکم گرفتند

دبیر جشنواره فیلم مقاومت

مدیران جشنواره فیلم مقاومت حکم گرفتند

دبیر جشنواره فیلم مقاومت در احکامی جداگانه مدیر بخش بین‌الملل و اعضای شورای برنامه‌ریزی و اجرایی پانزدهمین دوره این جشنواره را منصوب کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا ، با صدور احکام از سوی محمد خزاعی، محسن برمهانی به عنوان مدیر بخش بین‌الملل جشنواره و احسان کاوه، عبدالحسین علی مددی، احمد نوروزی و حسین پناهی درچه به عنوان اعضای شورای برنامه‌ریزی و اجرایی بخش بین‌الملل منصوب و معرفی شدند.
در متن حکم دبیر جشنواره مقاومت به محسن برمهانی آمده است: «نظر به تجربه، تعهد، توانمندی و شایستگی جنابعالی در عرصه سینمای بین‌الملل، به سمت مدیر بین‌الملل پانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت انتخاب شدید. جشنواره فیلم مقاومت در طول سال‌های گذشته به پایگاهی برای سینماگران حوزه مقاومت جهان تبدیل شده است. از این رو، امیدواریم با بهره‌گیری از دستاوردهای گذشته، در پرتو ارتباط با جشنواره‌های موضوعی این حوزه، تداوم و استمرار فعالیت‌ها، فعال نمودنNGO‌ها، دانشگاه‌ها و مراکز فعال در کشورهای مختلف، زمینه سازی برای حمایت از تولید آثار و کشف استعدادهای نوظهور فعال در این عرصه، شاهد رقم خوردن فضایی متفاوت و کارآمد در این بخش باشیم.»
برمهانی فارغ التحصیل رشته سینما در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد تهیه‌کنندگی مستند از دانشگاه صدا و سیما است.
از جمله فعالیت های وی، مدیر اداره‌ تأمین برنامه خارجی شبکه العالم و اداره‌ مستندهای خارجی پرس‌تی‌وی، چاپ مقالات و مصاحبه با شبکه‌های تلویزیونی و روزنامه‌ها و مطبوعات متعدد داخلی و خارجی، سخنرانی و داوری در جشنواره‌های بین‌المللی از جمله «اِمی»، مدیریت بخش بازرگانی و بین‌الملل «انجمن سینمای جوانان ایران» است.

سابقه مدیریت اعضای شورای برنامه‌ریزی و اجرایی جشنواره فیلم مقاومت :
*احسان کاوه؛ کارشناسی سینما از دانشگاه صدا و سیما و کارشناسی ارشد مدیریت رسانه از دانشگاه تهران دارد. وی، مدیر پخش پرس تی وی ۱۳۸۵ تا ۱۳۸۶، مدیر تولید آی فیلم ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۳، مدیر شبکه کیو فور تی (Q4T) از ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۴، مدیر شبکه تهران ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۵ و از سال ۹۵ مدیریت مرکز تلویزیون و انیمیشن حوزه هنری را بر عهده دارد. تهیه کنندگی و کارگردانی آثار مختلف در حوزه رسانه و تلویزیون نیز از جمله فعالیت‌های وی است.

*حسین علی مددی: دانش آموخته دانشگاه امام صادق (ع) و دانشجوی کارشناسی ارشد مطالعات آمریکای شمالی دانشگاه تهران است. مدیریت تحقیق و توسعه آیات مدیا، معاونت مرکز پژوهش‌های افکار عمومی و تحولات اجتماعی دانشگاه تهران، دبیری خبر در اداره کل پخش اخبار سیما، تهیه کنندگی آثار مستند و موزیک ویدئو و اجرای بیش از ۸۰ پروژه پژوهشی ملی و بین‌المللی و تالیف کتاب و مقالات علمی مرتبط با افکار عمومی از جمله فعالیت‌های اوست.

*احمد نوروزی: دکترای مدیریت رسانه از دانشگاه تهران، پژوهشگر، مترجم و مولف در حوزه رسانه و فعال حوزه‌ بین‌الملل در زمینه‌ فعالیت‌های ضد استعماری است. وی همچنین، مدیر اروپا و آمریکای اتحادیه رسانه‌های مجازی در سالهای ۹۰ تا ۹۳، دبیر یادداشت ها و مصاحبه‌های پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری Khamenei.ir انگلیسی ۹۳ تا ۹۶ بوده و اکنون مدیر روابط عمومی بین‌الملل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) است.

*حسین پناهی درچه: فعال حوزه بین‌الملل رسانه که از سال ۹۳ در رویدادها و جشنواره‌های مهم جهانی حضور داشته است. عناوینی چون رئیس دفتر مرکز بین‌الملل هنر و رسانه در سالهای ۹۲ تا ۹۳، مدیر تامین برنامه خارجی آیات مدیا در بازه زمانی ۹۳ تا ۹۵، مدیر تامین و توزیع آیات مدیا در سالهای ۹۵ تا ۹۶ و مدیر عاملی موسسه آیات مدیا تهران از سال ۹۶ از جمله فعالیت‌های اوست.
پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت آذر ماه امسال همزمان با هفته گرامیداشت بسیج به دبیری محمد خزاعی برگزار می‌شود.

همچنین مطالعه کنید:

کاربران آپارات سال گذشته ۶۳ میلیارد تومان درآمد داشتند

به گزارش کسب و کار نیوز ، از زمان راه‌اندازی سامانه درآمدزایی آپارات، اقبال کاربران …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.