به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی، محمدعلی بخشیزاده، معاون فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک بانک دی با اعلام خبر کسب رتبه اول کمترین درصد خطای تراکنش های صادرکنندگی در شبکه بانکی کشور بر استفاده حداکثری از ظرفیت های فناوری اطلاعات بانک تاکید کرد.
معاون فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک بانک دی ضمن اشاره به اهمیت توسعه زیرساختهای فناوری گفت: توسعه زیرساختها و بهبود فرایندهای پردازش در بانک دی یکی از اهداف کلان این بانک در سالیان اخیر بوده است که بر اساس آمارهای رسمی، کسب رتبه اول کمترین درصد خطای تراکنش های صادرکنندگی در شبکه بانکی کشور با میزان خطای ۰٫۰۶ درصد، بهبود ۴۸ درصدی خطای صادرکنندگی و صعود پنج پلهای در رتبه کیفی صادرکنندگی نسبت به سال قبل، موید حرکت موثر بانک به سمت این هدف است.
بخشی زاده با اشاره به سایر دستاوردهای حاصل شده در حیطه فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک در بانک دی افزود: حفظ حد بالای شاخص های سطح دسترسی (SLA) سیستم های عملیاتی بانک در حد ۱۰۰ درصد، حداقل بودن زمان خارج از سرویس سیستم (Down Time)، رشد نزدیک به دو برابری تراکنشها، ارتقاء سوئیچ کارت به نسخه شتاب ۷ در راستای ایجاد بستر منعطف جهت پیاده سازی سرویسهای جدید مبتنی بر کارت، رشد ۲۰ درصدی تعداد کارتهای صادره، راهاندازی زیر سیستم CHQ جهت بهینه سازی در سوئیچ کارت در وضعیت صادر کنندگی از دیگر اقدامات و دستاوردهای بانک دی است که در راستای رسیدن به اهداف کلان بانک و استفاده حداکثری از ظرفیت های فناوری اطلاعات حاصل شده است.
روابط عمومی و تبلیغات بانک دی خبر داد
بانک دی رتبه اول کمترین درصد خطای تراکنش های صادرکنندگی را کسب کرد
بانک دی موفق به کسب رتبه اول کمترین درصد خطای تراکنش های صادرکنندگی در شبکه بانکی کشور شد.