به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، سید مهدی سلیم بهرامی مدیر شعب استانهای مازندران، گلستان و سمنان اهداف تشکیل جلسه را عنوان و سپس آمار و عملکرد شعب در سال جاری تشریح کرد و گفت: تجربه ثابت کرده است که یک مشتری قدیمی راضی از سرویس و خدمات بانک به اندازه ده مشتری جدید در تبلیغ و سود آوری بانک موثر است.
وی افزود: بازاریابی خدمات بانکی، نقش کارکنان به ویژه در سطح شعب و در قالب مذاکره کنندگان بانکی بسیار مهم و استراتژیک است. زیرا ویژگی خدمات بانکی این است که ارائه دهنده خدمات همراه خدمت است و احساس کیفیت و رضایت از خدمت بخش عمده اش به نحوه برخورد و عملکرد کارکنان بستگی دارد.
در ادامه گردهمایی هر یک از رؤسای شعب نظرات و پیشنهادات خود را عنوان کردند که به تعدادی از نظرات از طریق مدیریت پاسخ لازم داده شد و مواردی هم یادداشت تا پیگیری لازم به عمل آید.