صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / دونده صربستانی برنده دوی ماراتن بلگراد شد
دونده صربستانی برنده دوی ماراتن بلگراد شد

دونده صربستانی برنده دوی ماراتن بلگراد شد

«کریستین ستوشیچ» دونده صربستانی در رقابت های ماراتن مردان بلگراد با دویدن مسافت 42 کیلومتر و 195متر در زمان 2 ساعت و 45 دقیقه و 23 ثانیه، به مقام نخست سی و یکمین دوره این پیکارها دست یافت.

به گزارش کسب و کار نیوز، مسابقات بین المللی دو ماراتن بلگراد از سال ۱۹۹۰ میلادی آغاز شده است و برای نخستین بار یک صربستانی به مقام قهرمانی رسید.
همچنین «میلوش دایویچ» از صربستان با زمان ۲ ساعت و ۵۱ دقیقه و ۳۴ ثانیه و « نناد میلوساولیویچ» دیگر هموطن وی با زمان ۲ ساعت و۵۱ دقیقه و ۳۸ ثانیه به مقام های دوم و سوم مسابقه دو ماراتن بلگراد دست یافتند.
در قسمت زنان این مسابقه، «نورا ترکیا» از صربستان با دویدن مسافت ۴۲ کیلومتر و ۱۹۵ متر در زمان ۳ ساعت و ۸ دقیقه و ۴۶ ثانیه به مقام نخست رسیید.
«کدنیس هول» از افریقای جنوبی در زمان ۳ ساعت و ۱۵ دقیقه ۹ ثانیه مقام دوم و بیلیانا بورساچ دونده صربستانی با ۳ ساعت و ۱۵ دقیقه و ۲۸ ثانیه مقام سوم این دور از مسابقات را در مسافت ۴۲ کیلومتر کسب کردند.
سی و یکمین دوره مسابقه بین المللی دو ماراتن بلگراد روز شنبه با حضور بیش از ۷ هزار و ۳۰۰ دونده از ۷۰ کشور در خیابان های پایتخت صربستان آغاز شد.
مسابقه بین المللی دو ماراتن سنتی بلگراد که بزرگترین رویداد ورزشی در صربستان است، هر سال با حضور هزاران ورزشکار داخلی و خارجی در رده های مختلف برگزار می شود.
در این دوره از مسابقات در مسافت ۴۲ کیلومتری بیش از ۸۰۰ دونده و در مسافت ۲۱ کیلومتری بیش از ۶ هزار دونده به رقابت پرداختند.
در کنار دو ماراتن بلگراد، بیش از ۲۰ هزار نفر از شهروندان بلگرادی در سنین مختلف در یک اقدام ورزشی تحت عنوان «دو رضایت بخش» به مسافت پنج کیلومتر دویدند.
همچنین در بخشی از مسابقه بزرگ دو ماراتن بلگراد، مسابقه ای برگزار شد که در آن زنان و مردان سالمند شرکت داشتند.
در سی و یکمین دوره مسابقه دو ماراتن بلگراد نیز مانند سال های قبل بیش از ۳۰۰ ورزشکار معلول با شعار «ما هم به ورزش علاقه مند هستیم»، شرکت داشتند.
بیش از ۲۵۰ خبرنگار داخلی و خارجی این رویداد ورزشی را از بلگراد برای سراسر جهان پوشش خبری دادند.
تدابیر امنیتی شدیدی از سوی پلیس صربستان در تمامی مسیر مسابقه به اجرا گذاشته شده بود.
شبد**۴۳۶**۹۱۲۲

همچنین مطالعه کنید:

آغاز به کار اجلاس رسمی بانک توسعه اسلامی در ریاض با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی/مذاکره برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی

به گزارش کسب و کار نیوز ، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.