صفحه اصلی / اسلایدر / هیچ ناترازی در تامین کالاهای اساسی وجود ندارد/ خریدهای خوبی در راه است
هیچ ناترازی در تامین کالاهای اساسی وجود ندارد/ خریدهای خوبی در راه است

هیچ ناترازی در تامین کالاهای اساسی وجود ندارد/ خریدهای خوبی در راه است

کسب و کار نیوز- به گفته قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی هیچ ناترازی در تامین کالاهای اساسی نیست و در هر شرایطی دولت نیاز مردم را به این کالاها تامین می‌کند.

به گزارش کسب و کار نیوز ، محمدصادق مفتح، قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی درباره احتمال وجود ناترازی در کالاهای اساسی گفت: در تامین کالاهای اساسی هیچ گونه ناترازی وجود ندارد و به میزانی که در کشور تقاضا برای این گونه کالاها وجود داشته باشد، نیاز کشور تامین می‌شود.

وی افزود: برای توزیع این کالاها هم برنامه‌ریزی می‌شود و در حال حاضر ذخایر اطمینان‌بخشی از کالاهای اساسی در اختیار ماست. قائم مقام وزیر صمت تصریح کرد: با تلاشی که دوستان وزارت کشاورزی در این زمینه داشته‌اند هیچ نگرانی در تامین این کالاها وجود ندارد و اولویت برنامه‌ریزی‌های دولت تامین کالاهای اساسی موردنیاز است.

مفتح خاطرنشان کرد: در داخل کشور مقادیر خوبی داریم و انبارهای ورودی کشور در بنادر از ذخایر مطلوبی برخوردار هستند، علاوه بر اینها خریدهای خوبی نیز در راه است. وی در پاسخ به اینکه در صورت افزایش تنش‌ها امکان دارد با کمبود مواد اولیه روبه‌رو شویم، اظهار کرد: مردم به هیچ وجه نسبت به تامین نیازهای اولیه نگرانی داشته باشند.

همچنین مطالعه کنید:

شرایط جدید پرداخت وام مسکن محرومین ابلاغ شد

به گزارش کسب و کار نیوز ، طبق تبصره ۱۳ قانون بودجه امسال، بانک مرکزی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.