عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در این جلسه، ضمن قدردانی از برگزاری جلسات مفید و اقدامات مثبت انجام شده در سطح مخابرات تهران، گفت: پرسنل شرکت مخابرات از نخبگان و برگزیدگان حوزه صنعت کشور هستند و در کنار مشتریان و برند شرکت مخابرات، سرمایه های عظیم و باارزشی هستند که همواره در برنامه ریزی های کلان شرکت باید مورد توجه قرار گیرند.

مهندس جعفرپور در ادامه اظهار داشت: با سیاستگذاری درست، برنامه ریزی مناسب و تغییرات ساختاری و تغییر نگاه مدیریتی در سطح کلان، می توان با ارایه خدمات باکیفیت  و تعامل همراه با احترام به مشتریان، ضمن افزایش رضایت شهروندان از خدمات ارتباطی و مخابراتی، درآمد شرکت را نیز افزایش داد.

وی افزود: منطقه هشت مخابرات تهران، خط مقدم حفظ موجودیت برند و ادامه فعالیت و سودآوری شرکت مخابرات ایران است و توسعه شبکه و بازسازی و نوسازی آن و افزایش ظرفیت ها در این منطقه، به منظور ایجاد پوشش صددرصدی امکانات فیبرنوری در این منطقه، باید در راس برنامه های مخابرات تهران باشد.

در ابتدای جلسه، مهندس ملک جعفریان مدیر مخابرات منطقه تهران، ضمن تشکر از حضور مستمر مهندس جعفرپور در جلسات مناطق و بازدید از مراکز مخابراتی تهران، گفت: منطقه هشت، قطب تجاری مخابرات تهران است و عمده ترین بخش ارتباطات تجاری کشور در سطح این منطقه است، لذا تمرکز مخابرات تهران در منطقه هشت روی سرویس های دیتای تجاری است و نوسازی و بهسازی شبکه ارتباطی در این منطقه، منجر به افزایش درآمد مجموعه شرکت مخابرات ایران خواهد شد.

در ادامه، جعفری مدیرکل منطقه هشت و عابد مدیرکل فروش عمده و سازمانی مخابرات منطقه تهران، گزارشی از وضعیت شبکه موجود، فروش و دایری سرویس و درآمد تجاری در سطح منطقه هشت ارایه کردند. در پایان جلسه، مهندس جعفرپور به همراه مهندس ملک جعفریان و سایر مدیران، با حضور در اداره کل نظارت و پشتیبانی مشتریان، از بخش های تحلیل داده ها، فروش، پشتیبانی و هپی کال مخابرات منطقه تهران بازدید کرد.

بازدید میدانی از عملیات اجرایی اتصال فیبرنوری و دایری سرویس FTTH توسط پیمانکار برای مشتریان در شهرک والفجر تهران، بخش آخر برنامه مهندس جعفرپور بود، که به همراه سایر مدیران انجام شد