صفحه اصلی / اسلایدر / افزایش دوبرابری ترانزیت کالا تا پایان سال
افزایش دوبرابری ترانزیت کالا تا پایان سال

افزایش دوبرابری ترانزیت کالا تا پایان سال

کسب و کار نیوز- مقام مسئول راهداری گفت: از طریق تامین زیرساخت‌های پایانه‌های مرزی میزان ترانزیت کالا را از ۹ میلیون تن به ۱۸ میلیون تن تا پایان سال خواهیم رساند.

به گزارش کسب و کار نیوز ، هدایتی، مدیرکل امور بین الملل سازمان راهداری با بیان اینکه تا پایان سال میزان ترانزیت کالا در بخش جاده ای را افزایش خواهیم داد گفت: میزان ترانزیت کالا در حال حاضر به ۹ میلیون تن رسیده و در تلاش هستیم که میزان آن را به دوبرابر کنیم و به ۱۸ میلیون تن برسانیم.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم که‌ ترانزیت کالا را افزایش دهیم بنابراین در همین راستا تمامی زیربناهای پایانه‌های مرزی را باید توسعه دهیم. هدایتی توضیح داد: باید از تمامی ظرفیت‌های موجود در این حوزه استفاده کنیم  و بتوانیم پایانه‌های مرزی در کشور را ارتقا بخشیم و در این زمینه ساماندهی پایانه‌های مرزی بسیار حائز اهمیت است.

مدیرکل بین المللی سازمان راهداری گفت: باتوجه به اهمیت راهبردی جهش ترانزیت در توسعه اقتصادی و امنیتی کشور، برگزاری نشست‌های بین المللی گامی مؤثر در تحقق اهداف برنامه هفتم و دستیابی به رشد پایدار در این حوزه است. وی اظهار کرد: طبق برنامه هفتم باید بتوانیم میزان ترانزیت کالا را به ۴۰ میلیون تن برسانیم که لازمه آن تکمیل زیرساخت ها و توسعه پایانه‌های مرزی در کشور است.

همچنین مطالعه کنید:

صادرات لوازم خانگی به ۴۵ میلیون دلار رسید

به گزارش کسب و کار نیوز ، عباس هاشمی در خصوص وضعیت صنعت لوازم خانگی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.