صفحه اصلی / اسلایدر / تامین و توزیع سوخت بدون وقفه ادامه دارد/ روند نگران‌کننده مصرف سوخت
تامین و توزیع سوخت بدون وقفه ادامه دارد/ روند نگران‌کننده مصرف سوخت

تامین و توزیع سوخت بدون وقفه ادامه دارد/ روند نگران‌کننده مصرف سوخت

کسب و کار نیوز - سخنگوی صنف جایگاه داران سوخت کشور گفت: تامین و توزیع سوخت به‌ویژه بنزین بی‌وقفه ادامه دارد اما افزایش حدود ۲۰ درصدی مصرف بی‌رویه سوخت می‌طلبد تا دولتمردان در این زمینه اقدام اساسی انجام دهند.

به گزارش کسب و کار نیوز ، «رضا نواز» امروز (چهارشنبه) در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا افزود: این روزها میزان مصرف بنزین در کشور بسیار زیاد شده است، به طوری که روزانه رکوردهای تازه ای به ثبت می رسد.

وی ادامه‌داد: با وجود این مصرف بی رویه سوخت، بدون لحظه ای وقفه حدود ۱۳ هزار نفتکش در ناوگان حمل سوخت، تامین بنزین را برای حدود ۴۰ هزار جایگاه انجام می دهند.

سخنگوی صنف جایگاه داران سوخت خاطرنشان‌کرد: این روند ۲۴ ساعته و با تلاش های جهادگونه پرسنل جایگاه ها ادامه دارد تا سوخت مورد نیاز مردم به موقع تامین شود.

نواز گفت: تاکنون گزارشی از تعطیلی جایگاه‌ها نداشته ایم، گرچه به دلایلی مانند تاخیر در رسیدن تانکر سوخت ممکن است جایگاهی برای مدت کوتاهی تعطیل شده باشد، اما روند کلی اکثر جایگاه ها فعال بوده و بنزین توزیع می‌کنند.

وی اضافه‌کرد: با توجه به افزایش حدود ۲۰ درصدی مصرف بنزین که مصرف بی رویه ای است، نیاز است در این زمینه فکری شود تا تامین بنزین بدون مشکل ادامه یابد.

مصرف سوخت بی رویه و نگران‌کننده است

این مقام صنفی افزود: دولتمردان باید در زمینه این روند مصرف بی رویه که قابل تداوم هم نیست، اقدامی اساسی انجام داده و اطلاع رسانی کنند.

نواز با بیان اینکه آمار مصرف بسیار نگران کننده است، خاطرنشان کرد: کشورمان در زمینه مصرف جزو ۱۰ کشور نخست است و باید کاری انجام داد.

وی با اشاره به اینکه حق العمل جایگاه داران همچنان با قیمت های قبل است و این روند تاثیر منفی دارد، گفت: با این وجود هیچ کم کاری در روند توزیع انجام نشده و نیاز مردم به خصوص در این ایام توزیع می شود.

همچنین مطالعه کنید:

بدهی مالیاتی ۹۰ هزار میلیارد تومانی یک شخص با ۱۱۱ شرکت صوری

به گزارش کسب و کار نیوز ، «علیرضا نوراللهی» مدیرکل مالیات شرق شهر تهران در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.