صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / ورود ایرانسل به حوزه سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکتی
ورود ایرانسل به حوزه سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکتی

ورود ایرانسل به حوزه سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکتی

کسب و کار نیوز- ویستا به عنوان هلدینگ سرمایه‌گذاری ایرانسل، مجوز فعالیت صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکتی (CVC) را دریافت کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز ، با اعطای مجوز فعالیت صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکتی (CVC) از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری به شرکت ویستا به عنوان بازوی سرمایه‌گذاری اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، ایرانسل به جمع بازیگران حوزه سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکتی پیوست.

ایرانسل با هدف ایجاد تحول دیجیتال در صنایع و کسب‌وکارها، به حوزه سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکتی وارد شده است. محوریت سرمایه‌گذاری صندوق سرمایه‌گذاری خطر پذیر ویستا در حوزه‌های فناوری‌های مالی، تجارت الکترونیکی، سلامت دیجیتال، هوش مصنوعی و محصولات و خدمات دانش‌بنیان فناورانه است و این موارد را هم‌راستا با استراتژی اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، یعنی حرکت از شرکت خدمات ارتباط‌پایه (Telco) به شرکت فناوری‌محور (Techco)، پیش می‌برد.

شرکت ویستا به‌عنوان هلدینگ سرمایه‌گذاری ایرانسل، از سال ۹۸ تأسیس شد و در پورتفوی آن، شرکت روبیکا، صندوق پژوهش و فناوری نوآفرین، گروه اسنپ، شرکت ایرانسل‌لبز، شرکت ایرانیان تاورز، شرکت ویستا مدیا و شرکت تأمین آتیه ویستا قرار دارند. ویستا با دریافت مجوز فعالیت در حوزه CVC، از  طریق جذب تیم‌های فناور و سرمایه‌گذاری در  کسب‌وکارهای نوپا و دانش‌بنیان، ایفای نقش مؤثر در راستای توسعه اکوسیستم اقتصاد دیجیتال کشور را هم راستا با زنجیره ارزش و خدمات شرکت ایرانسل، بر عهده دارد.

همچنین مطالعه کنید:

سرویس متاما از زبان معاون تجاری و امور مشتریان مخابرات تهران

به گزارش اداره کل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، با توجه به رونمایی سرویس مرکز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.