صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / سرویس متاما از زبان معاون تجاری و امور مشتریان مخابرات تهران
سرویس متاما از زبان معاون تجاری و امور مشتریان مخابرات تهران

سرویس متاما از زبان معاون تجاری و امور مشتریان مخابرات تهران

کسب و کار نیوز- متاما مرکز تماس ابری مخابرات ایران است که با همکاری نواتل به بازار ارائه شده‌ است و صاحبان کسب و کار که از خطوط مخابرات برای ارتباط با مشتریان خود استفاده می‌ نمایند، می‌توانند بدون تغییر شماره‌ و با استفاده از این سرویس، شماره‌های خود را ابری کرده و از مزایای بی شمار آن بهره‌مند شوند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، با توجه به رونمایی سرویس مرکز تماس ابری مخابرات ایران ” متاما” در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی الکامپ امسال و در راستای توسعه اقتصاد دیجیتال و نیاز کسب و کارها به مرکز تماس و تلفن گویا، مهندس متقی معاون تجاری و امور مشتریان مخابرات تهران در خصوص قابلیت ها و مزیت های این سرویس به ارایه توضیحاتی پرداخت.

مهندس متقی در این خصوص اشاره کرد، سرویس متاما یک سرویس دانش بنیان است و برای اولین بار در مخابرات با همکاری شرکت آریا سامانه با برند نواتل راه اندازی شد و به معنای مرکز تماس ابری مخابرات ایران می باشد.

وی افزود: قبلا شرکت ها برای این  که بتوانند یک مرکز تماس و یک تلفن داشته باشند و داخلی ها را به هم وصل کنند از سانترال استفاده می کردند، که دو خط را به ۱۶ خط تبدیل می کرد، تا همزمان ۱۶ خط بتوانند با هم تماس برقرار کنند. با توجه به این که تهیه و نگهداری خطوط سانترال هزینه ی بالایی داشت، زمان بر بود و نیاز به نیروی متخصص داشت، بعدها به این نتیجه رسیدند که از گستردگی اینترنت می توانند استفاده کنند و علاوه بر آن دیتا سنترهای مختلف را داشته باشند و از تکنولوژی و ظرفیت فضای ابری بهره مند شوند. به همین دلیل اسم آن را مرکز تلفن ابری گذاشتند.

مهندس متقی در بخش دیگری از صحبت های خود افزود: مخابرات استان تهران و شرکت نواتل سرویس متاما را تهیه کرده و در اختیار مشترکین قرار داده اند، این سرویس مزیت های فراوانی دارد، از جمله این که وابستگی جغرافیایی ندارد. یعنی شما هرجایی که هستید، در کل کشور می توانید پاسخگویی را انجام دهید، هزینه زیادی ندارد و هر زمانی که بخواهید می توانید کانال ها را در کمترین زمان افزایش دهید. برای مثال، قبلا اگر شرکتی در یک منطقه درخواست جا به جایی داشت، برای مکان جدید باید سیم کشی و فیبرکشی انجام می شد، ولی الان این اتفاق نمی افتد و راحت می توان شرکت را با استفاده از سرویس متاما به مکان دیگر انتقال داد. در اصل ما با متاما، مرکز تماس مجازی می فروشیم، مرکز تماسی که تحت یک دیتابیس، در یک مرکز و در یک سرور تعیین شده انجام می شود.

معاون تجاری و امور مشتریان  مخابرات منطقه تهران خاطر نشان ساخت: هم مشترکین حقوقی و هم مشترکین حقیقی می توانند از این سرویس استفاده کنند، هر چند در حال حاضر متقاضیان این سرویس بیشتر مشترکین حقوقی می باشند.

گفتنی است متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت شرکت نواتل به نشانی navatel.ir/metama مراجعه کنند.

همچنین مطالعه کنید:

احداث ۲۴ هزار نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس در کشور

به گزارش کسب و کار نیوز، جعفر محمد نژاد سیگارودی در باره نقش تأثیرگذار نیروگاه‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.