صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان / واگذاری پایش سکوهای فراساحلی خلیج فارس به دانش‌بنیان‌ها
واگذاری پایش سکوهای فراساحلی خلیج فارس به دانش‌بنیان‌ها

واگذاری پایش سکوهای فراساحلی خلیج فارس به دانش‌بنیان‌ها

کسب و کار نیوز- یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با شرکت نفت فلات قاره نسبت به پایش وضعیت سکوهای فراساحلی در خلیج فارس اقدام کرده است.

به گزارش کسب و کار نیوز ، علی سیف پور ابوالحسنی، مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان با اشاره به توانمندی‌های این شرکت در حوزه‌هایی چون مطالعات لرزه‌خیزی القایی سدها و معادن، تحلیل خطر، انتخاب ساختگاه و مطالعات ژئوتکنیکی، اندازه‌گیری ارتعاش محیط‌ها و ماشین آلات صنعتی برای بررسی استانداردها و تدوین روش‌های پردازشی پیشرفته و طراحی سامانه برخط پایش وضعیت سازه‌های متاثر از زلزله و فرونشست زمین، گفت: تولید انواع سامانه‌های قطع در زمان لرزه‌های مهم بر اساس ویژگی‌های ساختگاه و الزامات مدنظر کارفرما، تولید انواع سامانه‌های متشکل از اندازه‌گیری ارتعاش، صدا و همچنین ارائه روش‌های پردازشی با خروجی برخط و تولید ابزار دقیق شامل تجهیزات زلزله‌نگاری و شتاب‌نگاری، انواع سنسور آنالوگ، دیجیتال و ثبت کننده ها از دیگر دستاوردهای این شرکت است.

سیف پور ابوالحسنی با اشاره به طراحی و تولید نسل‌های متعددی از تجهیزات اصلی و جانبی لرزه نگاری و شتاب‌نگاری گفت: این تجهیزات در بزرگترین پروژه‌های عمرانی کشور مورد استفاده و کاربرد قرار گرفته‌اند.

به نقل از معاونت علمی ریاست‌جمهوری، وی ادامه داد: امکان ارائه خدمات فنی دستگاهی، تعمیرات و نگهداری و سرویس‌های دوره‌ای با کمترین هزینه در حالی که بسیاری از تجهیزات خارجی برای کمترین تعمیرات باید به خارج از کشور فرستاده شوند، کمک بزرگی به کاهش هزینه ها و بهبود فرآیندها می کند.

مدیر عامل این شرکت خاطر نشان کرد: در این راستا قرارداد پایش وضعیت سکوهای فراساحلی به ارزش ۴۹ میلیارد ریال با شرکت نفت فلات قاره ایران به امضا رساندیم. نقش استراتژیک خلیج فارس در منطقه خاورمیانه و اهمیت میادین نفت و گاز، نیاز به بررسی مداوم سازه های بزرگ را ایجاد کرده است. با این قرارداد، بررسی مسائل فنی و تخصصی سکوها به صورت آنلاین میسر شده است.

همچنین مطالعه کنید:

عرضه ۱۸۲ هزار واحد مسکونی خالی به بازار مسکن در دو سال گذشته

به گزارش کسب و کار نیوز ، ابوالفضل نوروزی مدیر گروه اقتصاد و مسکن وزارت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.