صفحه اصلی / اسلایدر / قالیباف: رأی‌گیری درباره وزرای دولت «چهارشنبه» انجام می‌شود
قالیباف: رأی‌گیری درباره وزرای دولت «چهارشنبه» انجام می‌شود

قالیباف: رأی‌گیری درباره وزرای دولت «چهارشنبه» انجام می‌شود

کسب و کار نیوز- قالیباف گفت: امیدوارم با بررسی‌های دقیق و جنبه‌های کارشناسی بتوانیم در پایان وقت قانونی که بیش از ۳۶ ساعت در نظر گرفته شده است، بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی در مجلس را انجام دهیم و در نهایت روز چهارشنبه به رأی‌گیری نهایی درباره وزرای پیشنهادی برسیم.

به گزارش کسب و کار نیوز ، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در ابتدای جلسه علنی صبح امروز (شنبه ۲۷ مرداد ماه) مجلس در نطق پیش از دستور خود اظهار داشت: در وهله اول خدمت رئیس جمهور خیر مقدم عرض می‌کنم؛ ایشان فرزند مجلس هستند و امروز هم به خانه خودشان آمدند، همچنین به محمدرضا عارف، معاون اول رئیس جمهور، معاونان و مشاوران رئیس جمهور و وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم خیر مقدم عرض می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: در هفته گذشته جلسات بسیار مفصل، دقیق و منظمی بین وزرای پیشنهادی دولت و همه کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی برگزار شد. حداقل از ۸ صبح تا ۸ شب و بعضاً تا پاسی از شب، کمیسیون‌های مجلس جلسات خود را ادامه دادند و فکر می‌کنم شناخت بسیار خوبی از بعد کارشناسی بین نمایندگان مجلس و وزرای پیشنهادی به وجود آمد.

رئیس مجلس با اشاره به آیین‌نامه داخلی مجلس ادامه داد: امروز در صحن مجلس شورای اسلامی بر اساس ماده ۲۰۴ بحث مربوط به بررسی کابینه در جلسه علنی قوه مقننه آغاز می‌شود که بر اساس زمان‌بندی که داریم تا روز چهارشنبه هفته جاری این بررسی‌ها ادامه خواهد داشت. قالیباف بیان کرد: امیدوارم با همدلی و بررسی‌های دقیق و جنبه‌های کارشناسی بتوانیم در پایان وقت قانونی که بیش از ۳۶ ساعت در نظر گرفته شده و وقت مفیدی است، بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی در مجلس را انجام دهیم و در نهایت روز چهارشنبه به رأی‌گیری نهایی درباره وزرای پیشنهادی برسیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: خواهش بنده از همه همکارانم آن است که نظم و انضباط را در طول بررسی جلسات رأی اعتماد رعایت کنند تا بتوانیم از وقت خود به‌خوبی استفاده کنیم و جلسات را با کار کارشناسی و دقت بیشتر و توجه همه دوستان به مباحثی که مطرح می‌شود، داشته باشیم.

همچنین مطالعه کنید:

بیش از ۵۰ درصد اشتغال جهان در اختیار صنایع کوچک است/رونق تولید در کسب و کارهای خرد

شایلی قرائی به گزارش کسب و کار نیوز ؛ وجود نرخ بالای بیکاری در کشور …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.