صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / همکاری سازمان نظام صنفی رایانه‌ای و دانشگاه جامع علمی کاربردی در حوزه آموزش و اشتغال
همکاری سازمان نظام صنفی رایانه‌ای و دانشگاه جامع علمی کاربردی در حوزه آموزش و اشتغال

همکاری سازمان نظام صنفی رایانه‌ای و دانشگاه جامع علمی کاربردی در حوزه آموزش و اشتغال

کسب و کار نیوز- روز دوشنبه 22 مردادماه طی نشستی صمیمانه در محل سازمان نصر تهران، رؤسا و مسئولان سازمان نصر و دانشگاه جامع علمی کاربردی دیدار و بر سر همکاری مشترک بحث و تبادل نظر کردند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، استفاده از ظرفیت های دانشگاه جامع علمی کاربردی در کنار سازمان نصر به منظور تامین نیازهای آموزشی کوتاه مدت و پودمانی بخش صنعت فاوا همچنین برای فعالان حوزه آزادکاری، محور جلسه مشترک بود.

بنابراین گزارش، این همکاری از سوی سازمان نصر با دانشگاه جامع علمی کاربردی با هدف فراهم آوری زمینه اشتغال برای فارغ التحصیلان دورههای آموزشی کاربردی و مهارتی از میان فعالان صنفی و اعضای سازمان همراستا برای شاغلان با هدف ارتقاء مهارت ها و ظرفیت های علمی آنان و نیز کارجویان برای ایجاد آمادگی دریافت شغل مناسب خواهد بود.
از طرف دیگر این همکاری موجب شناسایی نیاز شرکت ها و سازمان ها در حوزه نیروی انسانی به منظور جذب نیروهای ماهر و دارای توانمندی لازم سطوح مختلفی مسئولیتی و شغلی، خواهد شد.

دکتر علی حکیم جوادی در این دیدار ضمن اعلام آمادگی برای هرگونه همکاری لازم، بر اهداف سازمان نصر در جهت ارتقاء ارتباط صنعت و دانشگاه با محوریت سازمان، رفع دغدغه شرکت ها و کارجویان در حوزه منابع انسانی و اشتغال همچنین توجه به چالش های این حوزه در صنعت فاوا و پیگیری رفع آن ها، تاکید کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: در راستای این همکاری می توانیم شرکت های حوزه آموزشی عضو سازمان و شرکت هایی که عضو سازمان نیستند اما علاقه مند به همکاری در این حوزه هستند را شناسایی و دعوت به همکاری کنیم.

دکتر حسین بلندی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی نیز ضمن ابراز خرسندی از شکل گیری این همکاری و تاکید بر اهمیت جایگاه سازمان نظام صنفی رایانه ای برای توسعه علمی در صنعت فاوا گفت: با آماده سازی مبانی همکاری از امروز و بررسی های مورد نیاز تا پایان هفته جاری، با توجه به اعلام آمادگی سازمان نصر در این راستا، تفاهمنامه همکاری مشترک در هفته آینده در محل دانشگاه امضا خواهد شد.

مهرداد ذوالفقاریان دبیر سازمان نصر تهران نیز در سخنانی گفت: اجرای این تفاهمنامه موقعیت بسیار خوبی را برای کارجویان فراهم می آورد تا پس از گذراندن دوره آموزشی لازم مسیر شغلی مشخصی را طی کرده و مشغول به کار شوند همچنین برای شرکت ها فرصتی مغتنم ایجاد می کند تا به صورت دقیق بر اساس نیازشان نیروی انسانی کارآمد جذب کنند.

لازم به ذکر است دکتر اصغر کشتکار قائم مقام و معاون آموزشی، دکتر محمد فتحیان معاون نظارت و سنجش و دکتر عباس هدایتی مشاور رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی همچنین صائبه سلوکی عضو هیات مدیره، آزاد معروفی عضو هیات مدیره و خزانه دار و محمد فواد رحمان سرشت مدیر روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران در این جلسه حضور داشتند.

همچنین مطالعه کنید:

بنیانگذار دمسان‌رایانه: تجهیزات بدون نیروی انسانی متخصص، تهدید جدی برای امینت شبکه کشور است

به گزارش کسب و کار نیوز، در همایش دمسان،‌ رضا اخلاقی، بنیانگذار و معاون فنی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.