صفحه اصلی / اسلایدر / تشدید برخورد با گران‌فروشی بلیت پرواز‌های اربعین
تشدید برخورد با گران‌فروشی بلیت پرواز‌های اربعین

تشدید برخورد با گران‌فروشی بلیت پرواز‌های اربعین

کسب و کار نیوز- رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: برخورد با گران‌فروشی در بلیت پرواز‌های اربعین از هفته گذشته تشدید شده و است اجازه تخلف را نمی‌دهیم.

به گزارش کسب و کار نیوز ، محمد محمدی‌بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه نرخ مصوب بلیت برای پروازهای اربعین در دستور کار قرار گرفته و به تمامی شرکت‌های هواپیمایی ابلاغ شده است گفت: با شرکت‌های هواپیمایی که در این زمینه تخلف کنند برخورد شدیدی خواهیم داشت و اخطارهای لازم را به آنها داده‌ایم‌.

وی افزود: خوشبختانه از هفته گذشته که پیش‌فروش بلیت‌ پروازهای اربعین شروع شده است  شرکت های هواپیمایی همکاری لازم را داشته‌اند و تنها برخی از آژانس‌های مسافرتی و سایت‌های اینترنتی همکاری نداشته‌اند و طبق بازرسی‌های انجام شده تا به امروز با ۶ آژانس مسافرتی و درگاه اینترنتی برخورد شده و برخی از آنها نیز پلمب شده است‌.

او یادآور شد : طبق دستور وزیر راه وشهرسازی در خصوص تخلف فروش بلیت پروازهای اربعین به هیچ عنوان با ایرلاینی که در این زمینه تخلف کند مماشات نخواهیم کرد و در ایام اربعین که از ۲۴ مرداد تا ۹ شهریور ماه است نظارت های خود را دوبرابر خواهیم کرد.

محمدی بخش یادآور شد: برای جلوگیری از گران‌فروشی از تمامی بازرسان دعوت کرده‌ایم و خود شرکت‌های هواپیمایی هم با توجه به نظارت های که‌ دارند اجازه گران فروشی در حوزه فروش بلیت از سوی درگاه های اینترنتی را نخواهند  داد.

همچنین مطالعه کنید:

«احسان سقایی» به عنوان سرپرست دبیرکل اتاق اصناف ایران منصوب شد

به گزارش کسب و کار نیوز ، مجتبی صفایی، رئیس اتاق اصناف ایران با صدور …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.