صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / المپیک بلو/ بی ورزش ولی با ارزش؛ ۱۰ میلیارد جایزه برای ۵۰۰ نفر
المپیک بلو/ بی ورزش ولی با ارزش؛ ۱۰ میلیارد جایزه برای ۵۰۰ نفر

المپیک بلو/ بی ورزش ولی با ارزش؛ ۱۰ میلیارد جایزه برای ۵۰۰ نفر

کسب و کار نیوز- در روزهایی که تمام دنیا در حال و هوای المپیک هستند و مسابقات را دنبال می‌کنند بلو هم با الهام از المپیک یک مسابقه با همان حال و هوا شروع کرده است.

به گزارش کسب و کار نیوز ، در روزهایی که تمام دنیا در حال و هوای المپیک هستند و هر روز مسابقات را دنبال می‌کنند بلو هم با الهام از المپیک یک مسابقه با همان حال و هوا شروع کرده است. شرکت در این مسابقه ساده است. شما تنها با داشتن یک حساب بلو می‌توانید در پنج رشته‌ی این مسابقات شرکت کنید. مسابقات بلو از شنبه ۱۳ تا ۲۶ مرداد ادامه دارد که در این چالش ۱۰ میلیارد جایزه هم قرار است به ۵۰۰ نفر داده شود. المپیک بلو در پنج رشته‌ی دعوت دوستان، دعوت بچه‌ها، ورودی حساب، خرید با بلوکارت و خرید در اپلیکیشن برگزار می‌شود. در هر کدام از این رشته‌ها ۱۰۰ نفر بر اساس تعداد دعوت، تعداد واریز به حساب و خرید، امتیاز دریافت می‌کنند و بر اساس امتیازهایشان برنده‌ی جوایز نقدی می‌شوند. نفرات اول هر رشته ۱۲۵ میلیون تومان، نفرات دوم هر رشته ۱۰۰ میلیون تومان، نفرات سوم هر رشته ۷۵ میلیون تومان، نفرات چهارم تا دهم هر رشته ۵۰ میلیون تومان و نفرات یازدهم تا صدم هر رشته ۱۵ میلیون تومان دریافت می‌کنند.

دعوت دوستان

بلوبانک

در رشته‌ی دعوت از دوستان، شما به ازای هر دعوت با کد اختصاصی خود در اپلیکیشن بلو علاوه بر ۳۰ هزار تومان هدیه دعوت، یک امتیاز برای شرکت در مسابقه دریافت می‌کنید. البته لازم به ذکر است تمامی دعوت‌ها‌ی شما از روز شروع مسابقات محاسبه خواهد شد و دعوت‌های پیشین شما تاثیری در امتیازات مسابقه نخواهد داشت.

دعوت بچه‌ها

بلوبانک

در این رشته شما به ازای هر دعوت موفق کودکان ۷ تا ۱۴ ساله به بلوجونیور، می‌توانید یک امتیاز به علاوه‌ی ۳۰ هزار تومان بابت هدیه دعوت دریافت کنید.

ورودی حساب

بلوبانک

هر نوع افزایش موجودی از طریق شارژ حساب یا واریز وجه، بالاتر از ۳۰ هزار تومان، برای شما یک امتیاز در این رشته است. در این رشته شما با هر واریز وجه یا شارژ حساب خود از هر حساب یا کارت بانکی دیگر به بلو می‌توانید یک امتیاز کسب کنید. اما باید بدانید انتقال بلو به بلو یا شارژ حساب از حساب بلوی دیگران به حساب بلوبانک شما امتیاز محسوب نمی‌شود.

خرید با بلوکارت

بلوبانک

هر خرید حضوری با بلوکارت یا خرید اینترنتی، می‌تواند یک امتیاز در این رشته برای شما باشد. اگر اهل خرید کردن هستید می‌توانید با کارت بلو خرید کنید و شانس خود را برای برنده شدن در این رشته بالا ببرید.

خرید در اپلیکیشن

بلوبانک

شما می‌توانید در اپلیکیشن بلو شارژ و اینترنت بخرید و یا قبض و خلافی خودروی خود را پرداخت کنید و به ازای هر کدام از این خرید‌ها در اپلیکیشن یک امتیاز دریافت کنید.

فراموش نکنید که هر رشته ۱۰۰ برنده دارد که به تمامی آنها جایزه تعلق می‌گیرد. شما می‌توانید در تمامی این رشته‌ها شرکت کنید و حتی شانس برنده شدن در تمامی آن‌ها را داشته باشید. فعالیت‌های شما پس از شروع مسابقه به عنوان امتیاز شمرده خواهد شد. بنابراین تمام کاربران جدید و قدیم بلو، به یک اندازه شانس برنده شدن دارند. جزئیات المپیک بلو را از اینجا ببینید.

همچنین مطالعه کنید:

۹۷ درصد ثبت‌نام‌ها برای خرید ارز اربعین غیرحضوری انجام شد

به گزارش کسب و کار نیوز ، محمدرضا فرزین، رئیس‌کل بانک مرکزی در نخستین جلسه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.