صفحه اصلی / اسلایدر / رشد ۳.۹ برابری انبارهای اموال تملیکی در سه سال گذشته
رشد ۳.۹ برابری انبارهای اموال تملیکی در سه سال گذشته

رشد ۳.۹ برابری انبارهای اموال تملیکی در سه سال گذشته

کسب و کار نیوز - مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از رشد ۳.۹ برابری انبارهای این سازمان در سه سال گذشته خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز ، سید عبدالمجید اجتهادی اظهار داشت: در حوزه انبارها به منظور صیانت از اموال بیت‌المال در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ بالغ بر ۹ انبار شامل ۱۶ سوله به مساحت بیش از ۱۵۵ هزار متر مربع خریداری شد.

وی افزود: تغییر مالکیت ۱۲ انبار شامل پنج سوله به مساحت بیش از ۱۹ هزار متر مربع با استفاده از ظرفیت بند ب ماده ۸۹ قانون مقررات بخشی دولت صورت گرفت. معاون وزیر اقتصاد ادامه داد: در مجموع تعداد ۱۱ انبار به استعداد ۲۱ سوله به مساحت ۱۷۴ هزار متر مربع در دولت سیزدهم افزوده شد و متراژ انبارها در اختیار سازمان بیش از ۲۳۳ هزار مترمربع رسید که رشد ۳.۹ برابری نسبت به قبل از آن را نشان می‌دهد. مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی تاکید کرد: در سه ساله دولت شهید رئیسی حدود ۲۰۰ درصد بیشتر از ۳۰ سال گذشته سازمان به مساحت انبارها افزوده شده است. سه‌بندی اجرایی شد که نسبت به ۳۰ سال قبل از آن ۲ هزار و ۱۰۸ درصد افزایش یافته است. وی خاطرنشان کرد: در کنار قفسه‌بندی اقداماتی از جمله نصب دوربین و تجهیزات آتش‌نشانی نیز صورت گرفت.

همچنین مطالعه کنید:

خطای «قطع سیستم» فقط برای ایرانی‌ها نیست

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از اقتصاد آنلاین، کسی فکرش را نمی‌کرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.