صفحه اصلی / اسلایدر / رشد ۲۱۵ درصدی ترانزیت جاده‌ای در دولت سیزدهم
رشد ۲۱۵ درصدی ترانزیت جاده‌ای در دولت سیزدهم

رشد ۲۱۵ درصدی ترانزیت جاده‌ای در دولت سیزدهم

کسب و کار نیوز- اهم اقدامات انجام شده توسط وزارت راه و شهرسازی طی دولت سیزدهم در حوزه جاده‌ای نشان از آن دارد که ترانزیت جاده‌ای در این دولت رشد ۲۱۵ درصدی را تجربه کرده است.

به گزارش کسب و کار نیوز ، عملکرد وزارت راه و شهرسازی در مدت ۳۴ ماه خدمت دولت سیزدهم در حوزه جاده‌ای، از افزایش ۲۱۵ درصدی ترانزیت جاده‌ای نسبت به ابتدای دولت سیزدهم حکایت دارد. بر اساس این گزارش، میزان ترانزیت جاده‌ای از ۴.۷ میلیون تن در ابتدای دولت سیزدهم به ۱۴.۸ میلیون تن رسیده است.

افزایش ۱۲ درصدی (۳۲۷ کیلومتر) طول آزادراه که از ۲ هزار و ۷۲۶ کیلومتر در ابتدای دولت سیزدهم به ۳ هزار و ۵۳ کیلومتر رسیده، از دیگر اقدامات مهم وزارت راه و شهرسازی در زمان ۳۴ ماه خدمت دولت سیزدهم در حوزه جاده‌ای است.

از دیگر اقدامات دولت سیزدهم در حوزه جاده‌ای می‌توان به افزایش ۸ درصدی طول بزرگراه‌ها و راه‌های اصلی نسبت به ابتدای دولت سیزدهم اشاره کرد. طول بزرگراه‌ها و راه‌های اصلی از ۴۴ هزار و ۴۷۵ کیلومتر در ابتدای دولت سیزدهم به ۴۸ هزار و ۶۱ کیلومتر رسیده است. همچنین طی ۳۴ ماه خدمت دولت سیزدهم، ۷ هزار و ۳۰۰ کیلومتر راه روستایی احداث شده است که از افزایش ۳۴ درصدی احداث راه روستایی نسبت به دوره متناظر در دولت قبل حکایت دارد.

همچنین مطالعه کنید:

سرمایه‌گذاری خارجی ۴.۸ میلیارد دلاری در نفت و گاز

به گزارش کسب و کار نیوز ، علی فکری رئیس کل سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.