صفحه اصلی / اسلایدر / فعالیت بیش از ۳ میلیون شغل در کسب و کار خرد و خانگی
فعالیت بیش از ۳ میلیون شغل در کسب و کار خرد و خانگی

فعالیت بیش از ۳ میلیون شغل در کسب و کار خرد و خانگی

کسب و کار نیوز- مدیرکل دفتر خدمات وزارت صمت از فعالیت بیش از ۳ میلیون شغل در کسب و کار‌های خانگی در قالب خرد و خانگی خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز ، محمدحسین قمری مدیر کل خدمات وزارت صمت در برنامه تفاهم نامه توسعه کسب و کارهای خرد و خانگی گفت: دفتر خدمات عمومی مرکز اصناف وزارت صمت و مجموعه هنر فرهنگ و تمدن ایرانی به منظور رشد کسب و کارهای خرد خانگی ،توسعه زیر ساخت‌ های صادراتی و تسهیل در تأمین کالاهای ایرانی مانند مواد غذایی، سوغات و صنایع دستی جهت بازاریابی و فروش در بسترهای آفلاین و انباین برون مرزی و درون مرزی تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

او افزود: مجموعه هنر فرهنگ و تمدن ایرانی (هفتا)به عنوان بزرگترین مجموعه فروشگاهی صنایع دستی و سوغات در کشور بابیش از ۴۰۰ هنرمند از سطح کل کشور همکاری می کند ،اصلی ترین رسالت ما حمایت از کسی و کارهای خرد و خانگی و تولیدکنندگان به دنبال ارتقای جایگاه کالای ایرانی در بازار داخلی و بین الملل است.

قمری با اشاره به اهمیت بازار سازی کسب و کار خرد خانگی و محلی که حدود بیش از ۳ میلیون شغل و کسب و کار را تحت الشعاع قرار می دهد گفت: یکی از کارهایی که لازم بود در دولت انجام شود ،بازارسازی برای فروش محصولات خانگی و خرد است.

مدیر کل دفتر خدمات عمومی وزارت صمت افزود: امروزه فروش مهم ترین دغدغه کارآفرینان محلی است محصولات متنوع و با کیفیتی در سطح خرد و خانگی است تولید می شود ما در دفتر خدمات عمومی وزارت صمت در سال های اخیر همواره به دنبال ساختن بسترهایی بوده ایم که به صورت عمومی افراد را برای عرضه محصولات و توسعه کسب و کار خود در داخل و خارج از کشور توانمند کنیم.

او افزود: ما باید از کسب و کارهای خرد و توپا حمایت کنیم ،باید صنایع دستی از ارزش افزوده معاف شوند.

همچنین مطالعه کنید:

هدیه دعوت از دوستان بلوبانک، دو برابر شد

به گزارش کسب و کار نیوز ، بلوفرایدی، جمعه‌های منتخب از هر ماه است که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.