صفحه اصلی / اقتصادی / بانک / درباره بلو و رونمایی از سرویس جدیدش؛ دنگ
درباره بلو و رونمایی از سرویس جدیدش؛ دنگ

چگونه دنگ‌مان را از دوستان‌‌مان بگیریم؟

درباره بلو و رونمایی از سرویس جدیدش؛ دنگ

کسب و کار نیوز- چند ماهی می‌شود که بلو از سرویس تازه‌ی خود به نام «دنگ» رونمایی کرده است. سرویسی که یک خط قرمز روی تمامی بهانه‌ها برای نپرداختن دنگ می‌کشد. این سرویس جذاب همانطور که از نامش پیداست، وظیفه حساب و کتاب کردن دنگ‌ها را به عهده دارد و با این قابلیت دیگر شخصی نمی‌تواند در گروه‌های دوستی و خانوادگی از زیر پرداخت دنگ خود شانه خالی کند. اما این سرویس چگونه عمل می‌کند؟

به گزارش کسب و کار نیوز ، اپلیکیشن بلو بانک سامان را باز کنید. در نوار پایین آیکون چهارخانه یا فروشگاه را لمس کنید. گزینه دنگ را انتخاب کنید. در این قسمت با توجه به هزینه‌ای که قرار است انجام دهید یا گروهی که با آن‌ها حساب‌کتاب دارید، تصویر نمایه مناسب را انتخاب می‌کنید. حالا می‌توانید هر تعداد گروهی که لازم دارید را بسازید. افراد منتخب خود را هم می‌توانید از میان کسانی که در بلو حساب دارند و با توجه به هزینه‌هایی که انجام داده‌اید به گروه‌های خود دعوت کنید.

فراموش نکنید اضافه کردن اعضا به گروه از دو طریق انتخاب اعضا از میان مخاطبان خود یا ارسال لینک دعوت برای هرکسی که مایل به اضافه کردنش به گروه هستید، امکان‌پذیر است. این سرویس برای مدیریت بهتر هزینه‌ها و تقسیم دقیق‌تر سهم‌ هر فرد در هر گروه طراحی شده است. یکی از ویژگی‌های برجسته این سرویس، امکان انتخاب مادرخرج یا مادرخرج‌های گروه است. مادرخرج وظیفه وارد کردن هزینه‌های پرداخت‌شده در گروه را دارد. پس از وارد کردن هزینه‌ها، سهم هر عضو به‌صورت خودکار محاسبه می‌شود. سپس اعضا می‌توانند به راحتی در همان گروه تراکنش انجام داده و دنگ خود را بپردازند.  یکی از مهم‌ترین خدمتی که این سرویس به کاربران بلو هدیه می‌دهد این است که آنها را از شر اضافه شدن در گروه‌های مختلف شبکه‌های اجتماعی برای حساب و کتاب دنگ، راحت می‌کند. بنابراین با استفاده از این سرویس از تمامی گروه‌هایی که برای محاسبه هزینه سفر یا تفریحات عضو شدید خارج شوید و بلو بانک سامان را به تمامی دوستانتان معرفی کنید.

همچنین سرویس «دُنگ» این امکان را نیز فراهم کرده که به شکل دستی، تراکنش‌های گروهی را اضافه و برای هر یک عنوانی مشخص کنید. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا تراکنش‌های مالی خود را به شکلی سازماندهی‌شده‌تر مدیریت کنند و دنگ‌ها شفاف و قابل پیگیری باشد. با این قابلیت همیشه می‌دانید که چه هزینه‌ای را در گروه‌های دوستی و خانوادگی خود پرداخت کرده‌اید و پرداخت چه هزینه‌ای را فراموش کرده‌اید. درست است که برای استفاده از این قابلیت حتما باید در بلو حساب داشت اما باید توجه داشته باشید که برای استفاده از این سرویس نیازی نیست که حتما کارت فیزیکی بلوبانک سامان را داشته باشید. حتی اگر هنوز هم حساب فعال در این بانک ندارید تنها در ۷ دقیقه و به راحتی می‌توانید یک حساب بلو باز و دنگ خود را پرداخت یا بلو به بلو کنید. به همین سادگی.

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های سرویس دنگ، گزینه‌ی یادآوری است. اگر جایی مادرخرج شدید یا بیشتر از بقیه در یک جمعی، دست‌تان را در جیب‌تان کرده‌اید، نگران نباشید. با کلیک روی گزینه‌ی یادآوری می‌توانید به یکی از افراد یا همه افراد در گروه یادآوری کنید که سهم‌شان را پرداخت کنند؛ با بلوبانک، پرونده‌ی یک حساب کتاب جمعی به همین سادگی بسته می‌شود.

 

همچنین مطالعه کنید:

۵۰ درصد مالیات خودرو‌های لوکس اخذ شده است

به گزارش کسب و کار نیوز ، جهانگیر رحیمی مدیرکل دفتر حسابرسی سازمان امور مالیاتی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.