صفحه اصلی / اسلایدر / ۸۰ هزار متقاضی تسهیلات ودیعه مسکن دریافت کردند
۸۰ هزار متقاضی تسهیلات ودیعه مسکن دریافت کردند

۸۰ هزار متقاضی تسهیلات ودیعه مسکن دریافت کردند

کسب و کار نیوز- مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه وشهرسازی گفت: میزان تسهیلات پرداختی ودیعه مسکن از سوی بانک‌ها تا به امروز به ۸۰ هزار متقاضی در کل کشور رسیده است.

به گزارش کسب و کار نیوز ، ابوالفضل نوروزی مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه وشهرسازی در برنامه شبکه تهران با بیان اینکه روند پرداخت تسهیلات ساخت مسکن و ودیعه مسکن رو به رشد بوده و با پیگیری‌های که صورت گرفته است همکاری بانک‌ها در پرداخت تسهیات ودیعه مسکن در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رو به رشد بوده است گفت: طبق آخرین آمار‌های ارائه شده تا به امروز  ۸۰ هزار وام ودیعه مسکن  پرداخت شده  است.

نوروزی اظهار کرد: منابع مالی برای تسهیلات ودیعه مسکن و تسهیلات ۸۰۰ میلیون تومانی ساخت مسکن از طریق سرفصل ماده ۴ قانون جهش تولید مسکن دیده شده است،   اما بانک‌ها در این زمینه همکاری‌های لازم را نداشته اند.

وی اظهار کرد: پرداخت تسهیلات ساخت مسکن و همچنین ودیعه مسکن جزو قانون بوده است و اگر دولت‌ها در این بخش عوض شوند به هیچ عنوان بانک‌ها حق ندارند در این زمینه کوتاهی کنند بلکه باید تسهیلات ساخت و ودیعه مسکن توسط تمامی بانک‌ها ادامه یابد.

نوروزی بیان کرد: پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن و تسهیلات ساخت مسکن در قانون جهش تولید مسکن و قانون ساماندهی بازار زمین و مسکن قرار گرفته شده است.

همچنین مطالعه کنید:

واردات خودروهای کارکرده برای همه ایرانیان آزاد شد

به گزارش کسب و کار نیوز ، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در حاشیه جلسه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.