صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان / معاون علمی رییس جمهور مطرح کرد/بلوغ صنایع در بهره‌مندی از دانش‌بنیان‌ها
معاون علمی رییس جمهور مطرح کرد/بلوغ صنایع در بهره‌مندی از دانش‌بنیان‌ها

معاون علمی رییس جمهور مطرح کرد/بلوغ صنایع در بهره‌مندی از دانش‌بنیان‌ها

کسب و کار نیوز- معاون علمی رییس جمهور گفت: یک جریان خیلی خوب بین شرکت‌های دانش بنیان و صنایع بزرگ کشور شکل گرفته و شاهد پیوند میان نوآوری و فناوری دانش‌بنیان‌ها با زیرساخت‌های بزرگ صنعت هستیم.

به گزارش کسب و کار نیوز ، «هشتمین دوره جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری ایران» با حضور معاون علمی‌، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی روز گذشته شنبه ۱۶ تیر ماه سال جاری در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار شد.

روح الله دهقانی معاون علمی رئیس‌جمهور در حاشیه این مراسم با بیان اینکه فناوری، نوآوری و لزوم نفوذ فناوری‌های جدید در صنعت این کشور به یک موضوع بسیار جدی در کشور تبدیل شده است، افزود: این جایزه که هشتمین دوره آن برگزار شده است، اهداف فرهنگ‌سازی، آموزش و آماده سازی مدیران کلان را دنبال می‌کند.

وی با اشاره به توسعه تعامل میان دانش‌بنیان‌ها و صنایع بزرگ به عنوان یک دستاورد مهم زیست‌بوم فناوری و نوآوری عنوان کرد: یک جریان خیلی خوب بین شرکت‌های دانش بنیان و صنایع بزرگ کشور شکل گرفته است و شاهد پیوند میان نوآوری و فناوری دانش‌بنیان‌ها با ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های بزرگ صنعت هستیم.

وی با بیان این‌که در هشتمین دوره جایزه مدیریت فناوری و نوآوری، شرکت‌ها و صنایع بزرگ این کشور نقش آفرینی کرده‌اند، افزود: در این جایزه صنعت فولاد، اپراتورهای همراه، شرکت‌های بزرگ صنعت پتروشیمی کشور که موفق شدند در زنجیره ارزش خود، از نوآوری و فناوری دانش‌بنیان‌ها بهره ببرند حضور خوبی داشتند، اتفاقی که ضمن کمک به توسعه کشور، فرهنگ‌سازی خوبی به دنبال خواهد داشت.

گفتنی است، جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری ایران با همکاری ستاد توسعه فناوری‌های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمند سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، انجمن مدیریت فناوری و نوآوری و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از برترین صنایع فعال در عرصه فناوری و نوآوری برگزار شد.

همچنین مطالعه کنید:

نرخ تورم تولیدکننده وارد کانال ۲۰ درصد شد/روند نزولی تورم شاخص بهای تولیدکننده

شایلی قرائی به گزارش کسب و کار نیوز ، محمد شیریجیان اظهار داشت: با اجرای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.