صفحه اصلی / اسلایدر / آغاز دور جدید ثبت‌نام‌ خودروهای وارداتی/ از امروز حساب خود را وکالتی کنید
آغاز دور جدید ثبت‌نام‌ خودروهای وارداتی/ از امروز حساب خود را وکالتی کنید

آغاز دور جدید ثبت‌نام‌ خودروهای وارداتی/ از امروز حساب خود را وکالتی کنید

کسب و کار نیوز- مدیر سامانه یکپارچه خودروها از آغاز دور جدید ثبت‌نام‌ خودروهای وارداتی از فردا (سه‌شنبه ١٩ تیر ماه) و ایجاد امکان تعریف حساب وکالتی از امروز تا روز پنجشنبه (٢١ تیر ماه) خبر داده و اعلام کرد که این دور نیز برای آخرین بار به متقاضیان مرحله اول (ثبت‌نامی‌های اسفند ماه ١۴٠١) فرصت انتخاب خودرو از میان سبد محصولات عرضه شده، داده شده؛ ضمن اینکه متقاضیان جدید نیز پس از تعریف حساب وکالتی می‌توانند ثبت‌نام داشته باشند.

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهدی تقدسی ضمن اعلام این خبر به ایسنا، اعلام کرد: امکان وکالتی کردن حساب نزد یکی از شعب بانک‌ها مورد تایید به نام خودروهای وارداتی از امروز (دوشنبه) فراهم شده و مشتریان تا روز پنجشنبه (٢١ تیرماه) برای این منظور و بلوکه کردن وجه ۵٠٠ میلیون تومانی در این حساب فرصت خواهند داشت.

مدیر سامانه یکپارچه خودروها ادامه‌ داد: ثبت‌نام‌ از فردا (سه‌شنبه) آغاز خواهد شد و تا ساعاتی دیگر سبد محصولاتی که در این دور عرضه خواهند شد، اعلام می‌شود.

وی تاکید کرد: در این دوره از عرضه خودروهای وارداتی علاوه بر ایجاد امکان برای ثبت‌نام متقاضیان جدید، بار دیگر و برای آخرین بار، به ثبت‌نام کنندگان مرحله اول که اسفند ماه سال ١۴٠١ ثبت‌نام‌ اولیه انجام و نوبت‌دهی شده اما تاکنون انتخاب خودرو نداشته‌اند، این فرصت داده شده که خودروی مورد نظر خود را انتخاب کنند.

اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۷۰ درصدی ترانزیت در سه ماهه ابتدایی امسال/ نیاز ۲۰۰ همت بودجه

به گزارش کسب و کار نیوز ، داریوش امانی رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.