صفحه اصلی / فرهنگی / برنامه‌نویسی پایتون را آنلاین آموزش ببینید و مدرک بگیرید!
برنامه‌نویسی پایتون را آنلاین آموزش ببینید و مدرک بگیرید!

برنامه‌نویسی پایتون را آنلاین آموزش ببینید و مدرک بگیرید!

کسب و کار نیوز- در تابستان ۱۴۰۳ با «فیلیمومدرسه» و کلاس‌های مهارتی این پلتفرم آموزش ببینید، سرگرم شوید و مدرک بگیرید.

به گزارش کسب و کار نیوز ، در دنیای امروز، تکنولوژی و نرم‌ افزارها در تمامی جوانب زندگی ما حضور دارند. یادگیری برنامه‌ نویسی به عنوان یک مهارت اساسی در این دوران از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. «فیلیمومدرسه» در دوره‌های تابستانی خود به سراغ آموزش «برنامه‌نویسی پایتون» رفته است. این پلتفرم پیش از این نیز دوره‌های «برنامه‌نویسی اسکرچ» را در دسترس علاقه‌مندان گذاشته بود. اسکرچ برای کدنویسی، ساخت انیمیشن‌ها و بازی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و در فرآیند آموزش، مخاطبان یاد می‌گیرند که خلاقانه فکر کنند، به‌طور سیستماتیک استدلال کنند و به طور مشترک کار کنند.

شرکت در دوره مهارتی آموزش «برنامه‌نویسی پایتون» نیازی به تحصیلات در حوزه کامپیوتر یا دانش ریاضیات ندارد و مخاطبان می‌توانند به راحتی با کمک اراده و پشتکار خود این دوره را آغاز کنند و به سرانجام برسانند.
خبر خوب برای علاقه‌مندان این است که پلتفرم کمک آموزشی «فیلیمومدرسه» در پایان دوره مهارتی «برنامه‌نویسی پایتون» به مخاطبان یک مدرک معتبر می‌دهد. کمپین تابستانی «فیلیمومدرسه» با شعار «درس بسه، تابستون با فیلیمومدرسه» کلاس‌های تابستانی جذاب و متفاوتی برای کودکان و نوجوانان تدارک دیده که می‌توان به دوره‌های آموزش نقاشی، فوتبال، هوش مصنوعی، خمیر بازی، آشپزی و… اشاره کرد.

قابل ذکر است؛ علاقه‌مندان با تهیه اشتراک این پلتفرم، علاوه بر دوره مهارتی «برنامه‌نویسی پایتون» به ۶۰ دوره جذاب دیگر نیز دسترسی خواهند داشت.

همچنین مطالعه کنید:

کاربران آپارات سال گذشته ۶۳ میلیارد تومان درآمد داشتند

به گزارش کسب و کار نیوز ، از زمان راه‌اندازی سامانه درآمدزایی آپارات، اقبال کاربران …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.