صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / فرصتی برای تعامل با VOD‌ها در الکامپ
فرصتی برای تعامل با VOD‌ها در الکامپ

فرصتی برای تعامل با VOD‌ها در الکامپ

کسب و کار نیوز- بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی الکامپ در این دوره میزبان بیش از ۵۰۰ شرکت داخلی و خارجی شده است و در طول آن شرکت‌ها جدیدترین محصولات، خدمات و راه‌حل‌های خود را در حوزه‌های مختلف ICT و تجارت الکترونیک به نمایش گذاشته‌اند.

به گزارش کسب و کار نیوز ، در حوزه VOD ها نیز «فیلیمو» یکی از شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه است که در این دوره به عنوان تنها در دو بخش B2B و B2C حضور دارد. B2B یا Business-to-Business، به فروش محصولات و خدمات بین شرکت ها اشاره دارد. در این روش فروش، یک شرکت محصولات یا خدمات خود را به شرکت های دیگر به فروش می رساند. بر همین اساس فیلیمو هم، با ارائه خدماتی برای دیگر شرکت‌ها در این دوره از رویداد الکامپ شرکت کرده و فرصت تهیه اشتراک را با تخفیف ویژه و در نظر گرفتن پکیج‌های پیشنهادی برای تعامل با دیگر شرکت‌ها فراهم کرده است.
در بخش B2C یا Business to Consumer که به معنای انجام معاملات بین تولیدکننده و مصرف کننده است نیز شرکت‌کنندگان می‌توانند با حضور در نمایشگاه به صورت مستقیم اشتراک رایگان فیلیمو را از نمایندگان این شرکت دریافت کنند و با این پلتفرم در قالب دیگری بیشتر آشنا شوند.
بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) با شعار «همه با هم برای اقتصاد دیجیتال» از ۹ تا ۱۲ تیر ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است.

همچنین مطالعه کنید:

غرفه ایرانسل در الکامپ ۱۴۰۳ میزبان نامزد انتخابات ریاست جمهوری

به گزارش کسب و کار نیوز ، دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ و در سومین روز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.