صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / بررسی چالش‌های اپراتوری در پنل تخصصی نمایشگاه الکامپ با حضور ایرانسل
بررسی چالش‌های اپراتوری در پنل تخصصی نمایشگاه الکامپ با حضور ایرانسل

بررسی چالش‌های اپراتوری در پنل تخصصی نمایشگاه الکامپ با حضور ایرانسل

کسب و کار نیوز- در نشست تخصصی سومین روز الکامپ ۱۴۰۳ و با حضور ایرانسل، چالش‌هایی از جمله ثبات تعرفه‌های ارتباطی در سالیان گذشته، مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش کسب و کار نیوز، دوشنبه ۱۱ تیر و در سومین روز از نمایشگاه الکامپ، مهندس رضا موحدی مدیرکل برند ایرانسل، در نشست تخصصی «الکامپ تاکس» حضور یافت و درباره موضوع نشست که بررسی چالش‌های اپراتورها بود، گفت: برندهای بزرگ با دشواری‌های متعددی مواجه هستند که از جمله این مشکلات در ایران، گستردگی جغرافیایی است که باعث می‌شود از نظر مانیتور کردن و کنترل کیفیت، شرایط سخت‌تر شود.

موحدی در ادامه به بحث‌های تعرفه‌ای و تأثیر آن روی فعالیت اپراتورها اشاره کرد و گفت: شرکت‌های بزرگ نیازمند بودجه‌های قابل توجه و بالا هستند و اکنون تمام صنایع و کسب‌وکارها از این منظر شرایط بهتری نسبت به اپراتورها دارند؛چرا که در حوزه ارتباطی تعرفه‌ها طی سالیان گذشته ثابت بوده و به غیر از سال گذشته که شاهد افزایش اندک تعرفه‌ها بودیم، تغییر دیگری رخ نداده است. این موضوع نیز با توجه به بودجه اندک اپراتورها، روند حفظ تجهیزات و عملیات توسعه را با دشواری‌های متعدد مواجه می‌کند. موحدی چالش دیگر را بحث تأمین نیروی انسانی متخصص دانست و گفت: طی سال‌های گذشته به دلیل مهاجرت نیروی انسانی، در موارد متعدد پیدا کردن نیروی متخصص و حاذق سخت شده و گاه برخی موقعیت‌های شغلی حتی ۶ ماه خالی می‌ماند.

مدیرکل برند ایرانسل تحریم‌ها را نیز مشکل دیگری دانست که حرکت بر لبه مرزهای تکنولوژی را دشوار می‌کند و موجب می‌شود نسبت به تکنولوژی روز دنیا، کمی عقب ماندگی ایجاد شود. وی در پایان به ممیزی‌هایی که در حوزه تبلیغات از سوی نهادها اعمال می‌شود اشاره کرد و گفت: این دسته محدودیت‌ها جلوی خلاقیت تیم‌های تولید محتوا را گرفته و برای آنها مشکل‌ساز می‌شود.

همچنین مطالعه کنید:

غرفه ایرانسل در الکامپ ۱۴۰۳ میزبان نامزد انتخابات ریاست جمهوری

به گزارش کسب و کار نیوز ، دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ و در سومین روز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.