صفحه اصلی / اسلایدر / تشدید نظارت بر بنگاه‌های معاملات املاک/ اخذ پروانه تخصصی ضروری است
تشدید نظارت بر بنگاه‌های معاملات املاک/ اخذ پروانه تخصصی ضروری است

تشدید نظارت بر بنگاه‌های معاملات املاک/ اخذ پروانه تخصصی ضروری است

کسب و کار نیوز- معاون اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از تشدید نظارت بر بنگاه‌های معاملات املاک و ضرورت اخذ پروانه تخصصی توسط بنگاه‌های مشاور املاک خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز ، محمد جامع در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: اخذ پروانه تخصصی حرفه‌ای توسط بنگاه‌های مشاور املاک یک الزام است که حتما باید رعایت شود. وی افزود: صاحبان بنگاه‌های مشاور املاک باید به این حرفه به شکل یک فعالیت کاملا حرفه‌ای و تخصصی نگاه کنند و پس از طی دوره‌های آموزشی و اخذ نمره قبولی نسبت به اخذ پروانه تخصصی املاک اقدام کنند.

جامع از طرح تشدید نظارت بر بنگاه‌های معاملات املاک خبرداد و اضافه کرد: اشخاصی که می‌خواهند در صنف بنگاه‌های معاملات املاک فعالیت کنند حتما قبل از بارگذاری مدارک فعالیت کاریشان باید نسبت به دریافت پروانه تخصصی اقدام کنند. دبیر کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات خوزستان با اشاره به لزوم ثبت قراردادها در سامانه خودنویس از ابتدای تیرماه جاری گفت: در این خصوص روسای راه و شهرسازی در شهرهای استان باید در هماهنگی کامل با تعزیرات، اتاق اصناف، دادستانی و اتحادیه مشاوران املاک باشند و عملکرد ماهانه را رصد کرده و مراتب را به دبیرخانه شورای مسکن استان به صورت ماهانه ارسال کنند.

همچنین مطالعه کنید:

تجارت ایران با همسایگان از ۶۱ میلیارد دلار گذشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، محمد رضوانی فر رئیس کل گمرک ایران با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.