صفحه اصلی / اسلایدر / ۲۶۰ هزار سهامدار سجامی شدند
۲۶۰ هزار سهامدار سجامی شدند

۲۶۰ هزار سهامدار سجامی شدند

کسب و کار نیوز- در سه ماه ابتدایی سال ۱۴۰۳ بیش از ۲۶۰ هزار سهامدار در سامانه سجام ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش کسب و کار نیوز ، بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، در سه ماه ابتدایی سال جاری، تعداد ۲۶۰ هزار و ۵۴۸ سهامدار در سامانه «سجام» ثبت نام کرده‌اند و در عین حال در این بازه زمانی ۲۴۸ هزار و ۲۲۳ سهامدار نیز در این سامانه احراز هویت شده‌اند. جزییات این اطلاعات آماری نشان می‌دهد امسال تعداد ثبت نام در سامانه جامع اطلاعات مشتریان «سجام» در فروردین ماه ۱۰۲ هزار و ۵۰۲ نفر، اردیبهشت ماه ۹۶ هزار و ۵۱۹ نفر و خرداد ماه ۶۱ هزار و ۵۲۷ نفر و تعداد احزار هویت در این سامانه نیز، در فروردین ماه ۹۷ هزار و ۲۴۵ نفر، اردیبهشت ماه ۹۲ هزار و ۳۱۹ نفر و خرداد ماه ۵۸ هزار و ۷۸۱ نفر، بوده است.

ثبت نام ۴۶ میلیون و ۱۸۴ هزار سهامدار در سجام

بر پایه این گزارش، اطلاعات سامانه جامع اطلاعات مشتریان نشان می‌دهد که از آغاز ثبت نام و احراز هویت تا پایان خرداد ماه سال ۱۴۰۳ تعداد ۴۶ میلیون و ۱۸۴ هزار و ۹۴۸ ثبت نام و ۳۹ میلیون و ۱۴۷ هزار و ۹۰۳ احراز هویت در سامانه سجام توسط سپرده گذاری مرکزی انجام شده است.

۵ استان پیشتاز در ثبت نام

همچنین، تعداد نفرات ثبت نام شده در سامانه «سجام» در ۳ ماه نخست سال ۱۴۰۳ به تفکیک هر استان حاکی از آن است که ۵ استان «تهران با ۵۶ هزار و ۶۰۵، خراسان رضوی با ۲۰ هزار و ۲۵۶، اصفهان با ۱۸ هزار و ۲۳۹، خوزستان با ۱۶ هزار و ۹۴۹ و فارس با ۱۱ هزار و ۱۰ مورد» در صدر بیشترین ثبت نام شده‌ها در کل ایران قرار دارند.

۵ استان با کم ترین ثبت نام

از سوی دیگر، بر اساس آمارهای منتشر شده از سوی سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه در دوره زمانی فوق، ۵ استان «چهارمحال و بختیاری با ۲ هزار و ۵، خراسان جنوبی با یک هزار و ۸۹۰، کهگیلویه و بویراحمد با یک هزار و ۷۷۱، زنجان با یک هزار و ۷۵۱ و ایلام با یک هزار و ۴۵۰ مورد» در انتهای لیست کمترین ثبت نام شده‌ها در سامانه سجام در بین سایر استان‌ها قرار دارند.

همچنین مطالعه کنید:

کمترین نرخ بیکاری در دولت سیزدهم محقق شد/افزایش اشتغال با فرماندهی شهید رئیسی

به گزارش کسب و کار نیوز ، محمود کریمی بیرانوند صبح امروز (دوشنبه ۱۱ تیر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.