صفحه اصلی / اسلایدر / ​دغدغه تامین مالی تولیدکنندگان را قبول دارم
​دغدغه تامین مالی تولیدکنندگان را قبول دارم

​دغدغه تامین مالی تولیدکنندگان را قبول دارم

کسب و کار نیوز- ​وزیر اقتصاد در نشست گفت و گوی دولت و بخش خصوصی گفت دغدغه تامین مالی برای تولیدکنندگان را قبول دارم و باور دارم با ادامه این شرایط جهش تولید صورت نمی‌گیرد.

به گزارش کسب و کار نیوز، احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد و  امور دارایی عصر امروز در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی گفت: امیدواریم هر دولتمردی که سکان دولت چهاردهم را در دست می گیرد به جای اینکه رفع کننده مشکلات برآمده از مقررات پسینی باشد استفاده پیشینی هم از مقررات بکند تا  شاهد تدابیر همگراتری میان دستگاه ها باشیم. وزیر اقتصاد در این نشست درباره مشکلات تامین ارز مورد نیاز برای واردات تجهیزات آب شیرین کن گفت: در مورد تخصیص ارزهای ۲۸۵۰۰ سختگیری هایی اعمال می شود اما تخصیص ارز از محل نیما سریع تر صورت می گیرد. وی افزود: تغییر گروه کاربری هم برای این کالا می تواند گزینه خوبی باشد.

خاندوزی همچنین اظهار کرد: سریع ترین راهکار برای مطالبات معوق سال های ۱۴۰۰ تاکنون فعالان این صنف این است که با کمک از مجلس در قالب یک طرح دوفوریتی برای تسویه حساب از شرکت ها کمک گرفته شود. به گزارش ایلنا مجموع مطالبات صنف واردکنندگان تجهیزات آب شیرین کن ۴۶ هزار میلیارد ریال عنوان شده است.

وزیر اقتصاد در پاسخ به اظهار نگرانی یکی از فعالان اقتصادی درباره تنگناهای مالی و کمبود نقدینگی که گریبانگیر بنگاه های تولیدی شده گفت: دغدغه تامین مالی را قبول دارم و باور دارم اگر تنگناهای مالی ادامه داشته  باشد جهش تولید نخواهیم داشت و بنابراین امیدواریم با دعوت آقای فرزین در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی بتوانیم این موضوع را حل کنیم.

همچنین مطالعه کنید:

۱.۸ میلیون سهامدار از طریق سجام سود دریافت کردند

به گزارش کسب و کار نیوز، جزییات واریز سود سهامداران در هفته اول تیرماه سال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.