صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / “داپ اپ” بزرگ‌ترین هاب کش‌بک کشور
“داپ اپ” بزرگ‌ترین هاب کش‌بک کشور

“داپ اپ” بزرگ‌ترین هاب کش‌بک کشور

کسب و کار نیوز- چهارمین سالگرد فعالیت "داپ اپ" با حضور جمع کثیری از فعالان صنعت آی تی و دیگر صنایع مطرح کشور و اصحاب رسانه در هتل بزرگ ارم برگزار شد.

به گزارش کسب و کار نیوز، در این مراسم “داپ اپ” میزبان بزرگان صنایع و استارت آپ های مطرح کشور اعم از آقایان طباطبایی از بیمه دات کام، اژدری مشاوره ارشد حوزه بانکی، ارسنجانی از تاپ، عابدینی از نسیبا، مهامد از هایپر فامیلی، محسن مهدوی از هلدینگ تفاس بانک سینا، مزینانی از شقایق، آقایان محمدی و خرمی از اپ، میردامادی از بانک شهر، صافدل از پرداخت نوین، مظلوم از فناپ، محمدی از کفش ملی، قربانی و فروزان از سپهر صادرات، کریمی از پاکشوما، نوید نوین از اسنپ اکسپرس، اقانبی از افق کوروش، دکتر بخشی زاده از امید بوم، دکتر گلریز از امید بوم، جمالی از آسان نگار، آقای وصالی و خانم عابدینی از به پرداخت ملت، خانم مهدوی از سپ، خانم حسینی از شنبه مگ و خانم خدایی از دی جی پی بود.

در این مراسم علی جواهرچیان، بنیان‌گذار داپ‌اَپ در پاسخ به سوال خبرنگار “کسب و کار” مبنی بر استقبال از طرح ترنج این استارت آپ گفت: طرح خرید اقساطی در طرح ترنج یک راه حل جدید پرداخت است که به کاربران این امکان را می دهد، کالا یا خدماتی را که لازم دارند بدون نیاز به ضامن الان تهیه کنند و صرفا مبلغ خرید استفاده شده را به صورت اقساطی پرداخت کنند. این طرح سال گذشته رونمایی و میزان استقبال از آن چشمگیر بوده است. طرح ترنج شامل پرداخت اعتبار ۱۰۰ میلیون تومانی بوده که درصورت خوش حسابی مشتریان می توانند تا مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان از این وام بهره مند شوند.

“سجاد شفی‌زاده”مدیرعامل داپ‌اپ نیز گفت: محصول اصلی این اپلیکیشن خدمات کش‌بک (Cashback) است که در ازای خرید از فروشگاه‌های فیزیکی و آنلاین، به مشتریان پاداش می‌دهد.

مدیرعامل داپ‌اپ، در مراسم چهارمین سالگرد فعالیت این استارتاپ گفت روزانه یک‌میلیارد تومان پاداش به مشتریان پرداخت می‌شود. همچنین این اپلیکیشن درحال‌حاضر ۷.۵ میلیون کاربر دارد که ۲ میلیون کاربر فعال هستند. به گفته وی، منظور از کاربران فعال کسانی هستند که ماهیانه حداقل یک تراکنش در این اپلیکیشن انجام داده‌اند. نرخ تبدیل کاربر به مشتری در داپ‌اپ ۲۷ درصد بوده که نسبت به سال گذشته ۳ درصد افزایش یافته است. نرخ مشتریان وفادار نیز ۱۸ درصد اعلام شده است.

داپ اَپ، اولین پلتفرم پاداش نقدی خرید در ایران است. این پلتفرم، سیستم بانکی کشور، اصناف و عموم مردم را به یکدیگر متصلنموده و با یک مدل کسب و کار هوشمندانه، همزمان برای تمامی آنها ارزش ایجاد می‌ کند. داپ‌اَپ یک شرکت دانش بنیان است که دارای عناوین و افتخاراتی چون شرکت خلاق از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مجوز انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی و دارای نماد اعتماد الکترونیک می باشد.

داپ‌اَپ شـــریک تجـــــاری پی‌اس‌پی‌های بزرگ کشور از جمله به پرداخت ملت، و تاپ پارسیان می باشد و داپ‌اَپ به هیچ یک از اطلاعات محرمانه کارت و حساب شما دسترسی ندارد و تنها شماره ۱۶ رقمی کارت بانکی شما جهت شناسایی کارت ثبت می شود.

همچنین مطالعه کنید:

۱۰۰ درصد صدور مجوزهای بخش کشاورزی الکترونیکی است

به گزارش کسب و کار نیوز ، حجت علی محمدی رئیس نظام مهندسی کشاورزی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.