صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / توسعه شبکه فیبرنوری اولویت اصلی مخابرات است
توسعه شبکه فیبرنوری اولویت اصلی مخابرات است

توسعه شبکه فیبرنوری اولویت اصلی مخابرات است

کسب و کار نیوز- مهندس ملک جعفریان مدیر مخابرات استان تهران سه شنبه ۲۲ خرداد ماه در گفتگو با برنامه شهر آفتاب رادیو تهران به سوالات شهروندان و کارشناس برنامه پاسخ داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، مهندس ملک جعفریان مدیر مخابرات استان تهران به منظور ارائه توضیحاتی در خصوص عملکرد مخابرات تهران در حوزه فیبرنوری و پاسخ به سوالات شنوندگان رادیو، طی تماس تلفنی با برنامه شهر آفتاب رادیو تهران گفتگو کرد.

مدیر مخابرات استان تهران با اشاره به اینکه یکی از برنامه ها و پروژه های اصلی ابلاغی از سوی دولت به شرکت مخابرات، اجرا و توسعه فیبرنوری در کشور است، لذا مخابرات استان تهران در همین راستا و بر اساس مصوبه هیات مدیره و دستور مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، به عنوان یک اپراتور بزرگ ارائه دهنده خدمات مخابراتی و دارای زیر ساخت های قوی، شبکه فیبرنوری را گسترش و توسعه می دهد.

وی افزود: با توجه به این که تهران بیست و نهمین استان از نظر وسعت می باشد و ۴۵ درصد اقتصاد کشور را به خود اختصاص داده و در حوزه های مختلف نیازمند ارتباطات قوی می باشد، لذا علیرغم مشکلات موجود، توانستیم در قالب طرح نجما ۱۳۵ هزار مشترک فیبرنوری را به شبکه متصل کنیم و زیرساخت های ارتباطی حوزه های سازمانی و تجاری را نیز از مس به فیبر نوری تغییر دهیم.

مهندس ملک جعفریان در پاسخ به سوالات شنوندگان برنامه، در خصوص حق اشتراک تلفن ثابت به مبلغ ۲۰ هزار تومان، گفت: شهروندان استان تهران می توانند ۴۴۴۴ دقیقه مکالمه تلفن ثابت و یا ۳۱۷ دقیقه از تلفن ثابت به تلفن همراه تا سقف ۲۰ هزار تومان مکالمه داشته باشند.

مدیر مخابرات استان تهران در خصوص خطوط ftth اظهار داشت: سرویس ftth دارای ثبات، پایداری، کیفیت و امنیت بالاست، لیکن انواع و مدل های مختلف مودم، سرعت متفاوت را پشتیبانی می کنند. مهندس ملک جعفریان در پایان تاکید کرد: در صورت وجود هرگونه مشکل در خصوص سرویس  ftth و یا درخواست فیبرنوری، شهروندان می توانند با شماره های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ تماس و اطلاع رسانی نمایند.

همچنین مطالعه کنید:

بانک مرکزی: روند تورم و نقدینگی در دولت سیزدهم کاهشی شده است

به گزارش کسب و کار نیوز ، متخصصان حوزه اقتصادی به خوبی واقفند که حجم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.