صفحه اصلی / اقتصادی / راه و شهرسازی / عملیات پروازهای حج تمتع ۱۴۰۳ آغاز شد
عملیات پروازهای حج تمتع ۱۴۰۳ آغاز شد

عملیات پروازهای حج تمتع ۱۴۰۳ آغاز شد

کسب و کار نیوز- مراسم بدرقه اولین کاروان زائران خانه خدا با حضور وزیر راه و شهرسازی، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری و تمامی دست اندرکاران عملیات حج تمتع در ترمینال سلام فرودگاه بین المللی حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد.

به گزارش کسب و کار نیوز ، در این مراسم کاپیتان محمد محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: تمامی همکاران من در صنعت حمل ونقل هوایی در سراسر کشور از ماه‌ها قبل به صورت شبانه روزی تلاش کردند تا عملیات پروازی حج تمتع با ایمنی و امنیت کامل آغاز و زائران به سرزمین وحی اعزام شوند.

وی به اعزام ۸۷ هزار زائر خانه خدا از ۲۱ فرودگاه اشاره کرد وگفت: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته و با برنامه ریزی‌های دقیق عملیات حج تمتع ۱۴۰۳ آغاز می شود.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری ضمن قدردانی از تلاش های شرکت فرودگاه‌ها، پلیس فرودگاه های کشور، گذر نامه، سپاه حفاظت هواپیمایی، مقامات امنیتی گمرک شهر فرودگاهی و شرکت های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و معراج و همچنین تمامی دست اندرکاران عملیات حج تمتع افزود: مجموعه عملیات حج را یک وظیفه و تکلیف برای انجام خدمات صادقانه و بهتر می دانیم.

همچنین مطالعه کنید:

حمل ۲۴۰ هزار تن کالا از طریق ناوگان ایرانی کشور

به گزارش کسب و کار نیوز، علی اکبر صفایی مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی درمراسم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.