چهارشنبه , ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / اسلایدر / یک میلیون مشترک پرمصرف به کنتور هوشمند مجهز می‌شوند
یک میلیون مشترک پرمصرف به کنتور هوشمند مجهز می‌شوند

یک میلیون مشترک پرمصرف به کنتور هوشمند مجهز می‌شوند

کسب و کار نیوز- مدیرکل دفتر هوشمندسازی توانیر گفت: نصب کنتور‌های هوشمند برای مشترکان پرمصرف در دستور کار قرار گرفته و بالغ بر یک میلیون مشترک برق پرمصرف امسال به کنتور‌های هوشمند مجهز می‌شوند.

به گزارش کسب و کار نیوز ، حامد احمدی، مدیرکل دفتر هوشمندسازی و فن آوریهای نوین توانیر گفت: امسال نصب کنتور‌های هوشمند برای مشترکان پرمصرف در تمامی تعرفه‌ها از جمله مشترکان خانگی و تجاری در دستور کار قرار گرفته و مطابق برنامه ریزی انجام شده، بالغ بر یک میلیون مشترک برق پرمصرف امسال به کنتور‌های هوشمند مجهز می‌شوند.

وی این اقدام را در ادامه طرح هوشمندسازی صنعت برق ذکر کرد و افزود: مطابق این برنامه امسال یک میلیون مشترک خانگی با مصرف بیش از ۲.۵ برابر الگو به همراه مشترکان تجاری با بیش از ٢٠٠٠ کیلو وات ساعت مصرف در مناطق عادی و بیش از ٣٠٠٠ کیلو وات ساعت مصرف در مناطق گرمسیر، مجهز به کنتور هوشمند خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ٩٢ درصد مشترکان دیماندی و پرمصرف دارای کنتور هوشمند هستند، تصریح کرد: در آغاز طرح، نصب کنتور هوشمند و رویت پذیری مصرف برای مشترکان در تعرفه‌های کشاورزی، صنعتی، عمومی و اداری، در اولویت قرار گرفت و تا پایان سال ۱۴۰۲ تقریباً تمامی این مشرکان به کنتور هوشمند مجهز شدند.

همچنین مطالعه کنید:

علاقه‌مندی آفریقایی‌ها برای توسعه تجارت با ایران/ توسعه بازارهای صادراتی در دولت سیزدهم

به گزارش کسب و کار نیوز ، عباس علی‌آبادی در حاشیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های ایران …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.