سه شنبه , ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / اسلایدر / مدت زمان صدور پروانه‌های ساختمانی سه ماه کاهش می‌یابد
مدت زمان صدور پروانه‌های ساختمانی سه ماه کاهش می‌یابد

مدت زمان صدور پروانه‌های ساختمانی سه ماه کاهش می‌یابد

کسب و کار نیوز- معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: طبق برنامه هفتم مدت زمان صدور پروانه‌های ساختمانی باید به سه ماه کاهش یابد که امسال با مشارکت مردم و همکاری شهرداری در بافت‌های فرسوده اجرایی می‌شود.

به گزارش کسب و کار نیوز ، محمد آیینی مدیرعامل شرکت عمران باز آفرینی شهری از کاهش مدت زمان صدور پروانه های ساختمانی با مشارکت مردمی در طرح نوسازی بافت های فرسوده خبر داد و گفت: طبق برنامه ریزی که صورت گرفته است و در قالب برنامه هفتم مدت زمان صدور پروانه های ساختمانی به سه ماه کاهش پیدا می‌کند. وی ادامه داد: امسال از طریق مشارکت‌های مردمی و با همت بخش خصوصی و فرهنگ سازی برنامه نوسازی ۱۵۰ هزار واحد جدید برای امسال در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: بر اساس شعار سال ۱۴۰۳ و با تاکید رهبر انقلاب قصد داریم نوسازی در بافت فرسوده را با کاهش تصدی‌گری دولت و افزایش مشارکت مردم انجام دهیم. معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: امسال در قالب طرح شهید باکری رشد ۵۰ درصدی در نوسازی بافت‌های فرسوده شهری را شاهد خواهیم بود و مطابق برنامه قرار است ۱۵۰ هزار واحد فرسوده در کشور نوسازی شوند.

همچنین مطالعه کنید:

پرداخت ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری/ امضای قرارداد ۹۱ درصد از متقاضیان مسکن

به گزارش کسب و کار نیوز، مهدی صحابی مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی، گفت: از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.