صفحه اصلی / اسلایدر / هدف وزارت کار برای جهش ۲۰درصدی تولید صنایع بزرگ
هدف وزارت کار برای جهش ۲۰درصدی تولید صنایع بزرگ

هدف وزارت کار برای جهش ۲۰درصدی تولید صنایع بزرگ

کسب و کار نیوز- وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: یکی از هدفگذاری های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی واگذاری بخش اعظمی از فعالیت ها به بخش خصوصی برای افزایش تولید و رشد مشارکت مردمی است.

به گزارش کسب و کار نیوز ، مرتضوی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در گفتگو با ویژه برنامه جهش تولید رادیو اقتصاد اظهار داشت: در سال ۱۴۰۲ در حوزه رونق تولید مجموعه شرکتهای وابسته به صندوق های بازنشستگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تمام بخشهای فولاد، سیمان، تولید دارو و صنایع و مواد لبنی در هلدینگ ها و شرکتهای مختلف رشد تولید داشتیم.

مرتضوی افزود: هدفگذاری برای ۱۴۰۳ جهش تولید است و امیدواریم به مقام مطلوبی دست یابیم، البته در واگذاری بخش اعظمی از رشته فعالیتها به بخش خصوصی و تقویت بخشی که الزاما” زیر مجموعه وزارتخانه هاست با رویکرد افزایش تولید در مشارکت مردم بسیاری از شرکتها در بورس عرضه شده و تا پایان‌سال تعداد دیگری عرضه می شود.

وی بیان داشت: در حوزه جهش تولید صنایع بزرگ برنامه ریزی هایی شده تا جهش ۲۰درصدی رقم بزنیم. وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی برای عملیاتی شدن ایده ها چند برنامه ریزی مهم را برشمرد و گفت: رفع موانع تولید و حسابهای مودیان در صندوقها در حال تسهیل است.

وی خاطر نشان کرد: صدور آسان مجوزها برخط و غیر کاغذی شده و مقرر شده تا ۵میلیون نفر دوره لازم را برای مهارت آموزی و توسعه مراکز آموزشی دوره ببینند.

مرتضوی اظهار امیدواری کرد با افزایش ظرفیت اسمی و سرمایه در گردش از محل تسهیلات با همکاری وزارت اقتصاد و بانک مرکزی مولفه های اقتصاد پویا در کشور رقم بخورد.

همچنین مطالعه کنید:

خاندوزی: ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانکها واگذار شد/تامین مالی تولید با ابزارهای نوین

به گزارش کسب و کار نیوز ، وزیر اقتصاد گفت: بایستی مسیرهای جاری تامین مالی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.